Studium

Pracovní příležitosti

KONTAKT

STUDIJNÍ ODDĚLENÍ
Mgr. Kateřina Volná

tel. +420 221 619 325

hl. budova, 1. p, místnost 126a

VÝZVA PRO ZAMĚSTNAVATELE

Vážení zaměstnavatelé,

své nabídky pracovních příležitostí pro studenty FF UK zasílejte prosím na uvedený kontakt.

Děkujeme.

 

NABÍDKY PRACOVNÍCH PŘÍLEŽITOSTÍ PRO STUDENTY


Všeobecné výběrové řízení na pozice referentů

 

Úřad EPSO (European Personnel Selection Office) vypsal všeobecné výběrové řízení na pozice referentů v institucích EU č. EPSO/AD/373/19 (AD5).

Přihlášky: prostřednictvím stránek https://epso.europa.eu/job-opportunities/competition/3672/description_cs do 25. června 2019 (do 12:00 hodin středoevropského času).

Náplň práce (příklady; úplný seznam je v příloze I oznámení o vyhlášení výběrového řízení):

  • provádět analýzy a formulovat politiky v oblastech působnosti EU
  • sledovat provádění politik v konkrétních odvětvích a aktivně k němu přispívat, připravovat stručné politicko-analytické zprávy a informační souhrny
  • navrhovat, provádět, sledovat a kontrolovat programy, projekty a akční plány
  • řídit vztahy s členskými státy a vnějšími zájmovými skupinami
  • řídit, kontrolovat a optimalizovat využití zdrojů útvaru, včetně zaměstnanců, finančních prostředků a vybavení, v závislosti na pracovním zatížení a vývoji projektů
  • sledovat administrativní, finanční a rozpočtové procesy

Kvalifikační požadavky:

  • dokončené vysokoškolské vzdělání (v délce nejméně 3 roky) jakéhokoli zaměření,
  • odborná praxe se nevyžaduje.

Studenti posledního ročníku vysoké školy se mohou přihlásit, pokud dokončí studium do 31. července 2019.

Jedná se o trvalé místo referenta v platové třídě AD5 (po 9 měsíční zkušební době od přijetí do evropské služby, definitiva, nástupní základní plat od cca 4.700 euro).

Jazykové znalosti: alespoň 2 úřední jazyky EU, z toho jeden min. na úrovni C1 (může být i čeština), druhý min. na úrovni B2 (jazyk 2, výběr z angličtiny, francouzštiny, němčiny, španělštiny nebo italštiny). Jazyk 2 musí být odlišný od jazyka 1.

Doporučujeme přihlášku vyplnit v jazyce 2, bude tak lépe přístupná členům výběrové komise a usnadní se tím i Vaše případné zaměstnání v institucích EU.

Co je dobré vědět před podáním přihlášky najdete na odkazu: https://www.mvcr.cz/sluzba/clanek/typy-mist-v-institucich-eu.aspx

Vyhlášení výběrového řízení v Úředním věstníku EU: viz příloha nebo odkaz: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/CS/TXT/PDF/?uri=OJ:C:2019:177A:FULL&from=EN

Tuto informaci doporučujeme zájemcům pečlivě prostudovat, obsahuje průběh výběrového řízení i budoucí náplň práce.

Příručka k podávání přihlášek: viz příloha nebo http://europa.eu/epso/doc/epso_brochure_cs.pdf

Video připravené Úřadem EPSO k tomuto výběrovému řízení: https://youtu.be/9pdO5PDxeJc.

Diplomatická akademie MZV pořádá přípravné kurzy k testům pořádaným EPSO, které jsou pro účastníky zdarma. Více informací lze získat na emailu: vyberkaeu@mzv.cz.


SEMIRAMIS z.ú.,
nízkoprahový klub pro děti a mládež N klub,
vypisuje výběrové řízení na pozici:

 

PSYCHOLOG/PSYCHOTERAPEUT

Úvazek: DPP (300 hod./1 rok)
Počet volných míst: 1
Nástup: ihned nebo dle dohody
Pracoviště: Nymburk

Hledáme:
Parťáka/parťačku na vyslechnutí mladých lidí v obtížných životních situacích, průvodce každodenními nástrahami, pohodového dospěláka, kterého nerozhází, když věci dopadnou jinak, než si naplánoval a především profesionála, který rád využívá své specifické dovednosti ve prospěch ostatních.

O co jde:

Jsme nízkoprahové zařízení pro děti a mládež N klub. Pracujeme v odpoledních hodinách s dětmi a mladými lidmi ve věku 6 – 22 let, kteří jsou ohrožení rizikovým chováním nebo s ním již mají zkušenost. Nabízíme prostor klubu pro bezpečné trávení volného času, podporu v každodenních i náročných životních situacích a pomoc při jejich řešení.

Co je k tomu potřeba:

  • Započaté nebo dokončené studium psychologie/alespoň započatý psychoterapeutický výcvik
  • Orientaci v oblasti rizikového chování (formy, vyjasněný postoj).
  • Schopnost mluvit s mladými lidmi.
  • Týmovost a férový přístup ke kolegům i dětem a mladým lidem.

 Další body přidává:

  • Zkušenost z podobné pozice.
  • Psychoterapeutický výcvik zaměřený na práci s dětmi

 Na oplátku můžeme slíbit:

  • Prostor pro realizaci vlastních nápadů v práci s cílovou skupinou.
  • Přátelský kolektiv, který řeší vše narovinu.
  • Transparentní přístup vedení.
  • Finanční ohodnocení odpovídající oboru a vzdělání.
  • Odbornou podporu v přímé i nepřímé práci.
  • Pravidelnou supervizi.

 Pokud tě to oslovilo, zašli:

  • profesní životopis

na email lenka.bednarova@semiramis.cz. Po splnění formálních požadavků domluvíme osobní setkání.


Obecně prospěšná společnost Prostor plus, hledá nové kolegy / kolegyně

 

Jsme neziskovkou, která generuje zisk. Naším ziskem je spokojený člověk i společnost. Proto věříme, že klíčem k pozitivní změně je vztah člověka k sobě i k okolí. Naším posláním je mírnit pády a pomáhat zpět na nohy lidem, kteří potřebují na své cestě pomoc a podporu. K naplňování našeho poslání potřebujeme spokojené lidi, kteří na tom systematicky a profesionálně pracují.  Můžeš to být ty, koho hledáme do našeho týmu.

V tuto chvíli obsazujeme tyto pozice:

Pracovník/pracovnice Odborného sociálního poradenství se zaměřením na dluhy

úvazek 1,0 – nástup 1.7.2019

Pomáháme klientům zorientovat se v dluhové situaci a společně hledáme možnosti oddlužení. Poskytujeme individuální poradenství a podporu v celém kontextu – bydlení, sociální systém, emoční podpora, aj.

Vedoucí Sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi

úvazek 1,0 – nástup 1.6.2019

S rodinami řešíme obtíže spojené s bydlením, hledáním zaměstnání, vyřizováním na úřadech, hospodařením, ale i směřováním, podporou a výchovou dětí.

Pracovník/pracovnice Kontaktního centra a Terénních programů

úvazek 1,0 – nástup ihned

V týmu pracujeme na tom, jak udržet zdraví osob závislých na návykových látkách v nejlepší možné kondici, dokud se nerozhodnou s užíváním přestat. Těm, kteří to zkoušejí, pomáháme hledat cestu, jak z toho ven.

Terénní pracovník/pracovnice na školách a sídlištních komunitách na Kutnohorsku

úvazek 0,75 – nástup 1.9.2019

Na základních a středních školách, na ulicích a v komunitách mladých budeš poskytovat sekundární prevenci s cílem předcházet dlouhodobé závislosti mladých lidí na návykových látkách a závislostním jednání. Rozjíždíme zcela nový projekt, jehož můžeš být součástí.

Terénní pracovník / pracovnice na Kolínsku 

úvazek 1,0 nebo 0,5 – nástup 1.7.2019

Terénní práce je kořením sociální práce a u nás se ji můžeš dobře naučit. Spolu s týmem budeš vyhledávat jednotlivce a skupiny, které žijí nezvyklým životním stylem, a společně s nimi pracovat na minimalizaci rizik spojených s tímto způsobem života. Rozjíždíme zcela nový projekt, jehož můžeš být součástí.

Pokud tě naše pracovní nabídka zajímá a chceš se o jednotlivých pozicích dozvědět víc, podívej se na naše stránky https://www.prostor-plus.cz/kariera/.

Pokud tě některá z pozic zaujme pošli svůj životopis a pár řádků o tom, proč chceš dělat tuhle práci. Kontaktní mail je iveta.minarikova@prostor-plus.cz. Uchazeče, který zaujme nás si pozveme na osobní pohovor :).


Prostor plus o.p.s. hledá vedoucí/ho sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi

Jsme neziskovkou, která umí generovat zisk. Tím je spokojený člověk i společnost. Naším posláním je mírnit pády a pomáhat zpět na nohy lidem, kteří sami nemají sílu ani možnosti své spokojenosti dosáhnout.

Pro naplnění našeho poslání potřebujeme spokojený tým lidí, kteří na tom systematicky a profesionálně pracují.

Jak u nás v ”SASce” pracujeme?

Každý týden chodíme ve dvojicích na ubytovny a do vyloučených lokalit za rodinami s dětmi. Pomáháme jim řešit problémy spojené s bydlením, hledáním práce, vyřizováním dokladů na institucích, kam je
i doprovázíme, učíme je hospodařit s penězi a vedeme je k zodpovědné výchově dětí, školní děti někdy doučujeme. Klienti si od nás mohou zavolat nebo v naší kanceláři použít počítač, internet a tiskárnu.
Na oplátku od nich požadujeme jejich spolupráci a pravdivost.

V týmu jsme 4 a vedle přímé práce s klienty děláme administrativu, připravujeme pro klienty potřebné materiály a sdílíme své pracovní zkušenosti. Společně na poradách a supervizí hledáme optimální řešení situací, v nichž se klienti nachází.

Vedoucí tohle celé zastřešuje, organizuje, kontroluje a inovuje, aby služba odpovídala reálným potřebám klientů a regionu. Samozřejmostí je účast na odborných setkáních ve prospěch klientů.

Co určitě potřebuješ?

  • VOŠ nebo VŠ vzdělání a praxi v oblasti sociální práce
  • věk min. 25 let
  • zkušenosti s vedením malého týmu
  • být otevřený/á a ochotný/á učit se novým věcem
  • samostatnost, schopnost rozhodovat, koncepčně a kriticky přemýšlet
  • týmovost, empatii, otevřenost a schopnost sebereflexe
  • hledat inspiraci odjinud a chuť posouvat věci správným směrem

Co oceníme?

  • probíhající nebo ukončený psychoterapeutický nebo krizově intervenční výcvik, popř. další vzdělání (základy poradenského rozhovoru, krizovou intervenci apod.)

Jakou odměnu Ti nabízíme?

  • nástupní mzda 26 000 – 29 000 Kč, ale nemusí to být konečná částka, pokud se ti u nás bude dařit
  • nástup 1.6.2019
  • notebook i k osobnímu užívání
  • pět týdnů dovolené, sickdays
  • podporu dalšího vzdělávání
  • přátelské lidi v organizaci a jejich podporu

Pokud tě tahle nabídka zaujala, pošli nám svůj životopis a pár řádků o tom, proč chceš dělat tuhle práci
na iveta.minarikova@prostor-plus.cz a my se Ti ozveme. Výběrové řízení je průběžné, dokud nenajdeme toho nejlepšího. Uchazeče, který nás zaujme si pozveme na osobní pohovor.


Prostor plus o.p.s. hledá teréňáka na Kolínsko

Jsme neziskovkou, která umí generovat zisk. Tím je spokojený člověk i společnost. Naším posláním je mírnit pády a pomáhat zpět na nohy lidem, kteří sami nemají sílu ani možnosti své spokojenosti dosáhnout.

Pro naplnění našeho poslání potřebujeme spokojený tým lidí, kteří na tom systematicky a profesionálně pracují.

 Co tě u nás čeká?

Spolu s kolegy budeš na Kolínsku vyhledávat a oslovovat lidi, kteří se nachází v obtížné životní situaci. Budeš jim pomáhat při hledání zaměstnání a bydlení, jiné zase podporovat, aby si udrželi to stávající. Řada z nich se potýká s dluhy, někteří s několikanásobnými, a ty jim budeš z toho bludiště pomáhat ven. Budou-li o to stát, doprovodíš je na úřad a pomůžeš jim v komunikaci s různými institucemi. V týmu se budete radit při hledání cesty podpory a pomoci. Prostřednictvím vzdělávání a supervize zapracuješ zase na sobě.

Jde o zcela nový projekt, kde se můžeš realizovat a profesně růst.

Co určitě potřebuješ?

  • u vedoucího programu požadujemeVŠ/VOŠ vzdělání v oblasti sociální práce (kvalifikace sociálního pracovník), prokazatelnou praxi a zkušenosti s vedením malého týmu
  • u terénních pracovníků je nutná kvalifikace pracovníka v sociálních službách a SŠ
  • ochota učit se novým věcem
  • samostatnost, schopnost rozhodovat, koncepčně a kriticky přemýšlet
  • týmovost, empatii, otevřenost a schopnost sebereflexe
  • řidičské oprávnění skupiny B, aktivní řidič

Co oceníme?

  • tvořivost a chuť rozvíjet se
  • sebezkušenostní výcvik

Jakou odměnu Ti nabízíme?

  • nástupní mzda vedoucího programu 26 000 – 29 000 Kč / 1,0 úvazku
  • nástupní mzda terénního pracovníka 10 000 – 12 000 Kč / 0,5 úvazku (zbývající část úvazku lze dokrýt z jiného programu či projektu)
  • nástup od 1.7.2019
  • notebook i k osobnímu užívání
  • pět týdnů dovolené, sickdays
  • podporu dalšího vzdělávání
  • přátelské lidi v organizaci a jejich podporu

Pokud tě tahle nabídka zaujala, pošli nám svůj životopis a pár řádků o tom, proč chceš dělat tuhle práci na iveta.minarikova@prostor-plus.cz a my se Ti ozveme. Uchazeče, který nás zaujme si pozveme na osobní pohovor.


Prostor plus o.p.s. hledá nového kolegu do Kontaktního centra a Terénního programu v Kolíně

 

Jsme neziskovkou, která generuje zisk. Naším ziskem je spokojený člověk i společnost. Naším posláním
je mírnit pády a pomáhat zpět na nohy lidem, kteří sami nemají sílu a možnost spokojenosti dosáhnout.
Pro naplnění našeho poslání potřebujeme spokojený tým lidí, kteří na tom systematicky a profesionálně pracují.

Jak u nás v K-Centru a Terénních programech pracujeme?

Jezdíme po městech, sbíráme odhozené stříkačky, nebo je vyměňujeme lidem, kteří je potřebují k užívání drog, lidsky se s nimi bavíme o tom, co je těší a trápí, testujeme je na infekční choroby a ošetřujeme různé drobné bolesti na těle i na duši. Zkrátka se snažíme udržet jejich zdraví v nejlepší možné kondici, než
se rozhodnou s užíváním přestat. Těm, kteří to zkoušejí, pomáháme hledat cestu, jak z toho ven. V K- centru jim navíc nabízíme pohodlný gauč, teplou polévku, sprchu a čisté oblečení.

Na poradách, intervizích a supervizích sdílíme příběhy našich klientů a společně se radíme.

Co určitě potřebuješ?

  • vzdělání v oblasti sociálních práce dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, adiktologie nebo humanitním směru zaměřujícím se na komunikaci a práci s lidmi, případně vzdělání zdravotní sestry
  • otevřenost a ochotu učit se novým věcem
  • empatii a kritické myšlení
  • týmového ducha a sebereflexi

 Co oceníme?

  • probíhající/ ukončený psychoterapeutický nebo krizově intervenční výcvik, popř. další vzdělání
  • praxi v oblasti sociální práce

Jakou odměnu Ti nabízíme?

  • nástupní mzda 21 000 – 25 000 Kč, ale nemusí to být konečná částka, pokud se ti u nás bude dařit
  • nástup ihned
  • počítač i k osobnímu užívání
  • pět týdnů dovolené, sickdays
  • podporu dalšího vzdělávání
  • pohodový tým a podporu lidí z organizace

Pokud tě nabídka zaujala, pošli nám svůj životopis a několik řádků o tom, proč chceš dělat tuhle práci
na iveta.minarikova@prostor-plus.cz a my se ti ozveme. Uchazeče, který nás zaujme si pozveme na osobní pohovor.


Prostor plus o.p.s. hledá streetworkera

 

Jsme neziskovkou, která umí generovat zisk. Tím je spokojený člověk i společnost. Naším posláním je mírnit pády a pomáhat zpět na nohy lidem, kteří sami nemají sílu ani možnosti své spokojenosti dosáhnout.

Pro naplnění našeho poslání potřebujeme spokojený tým lidí, kteří na tom systematicky a profesionálně pracují.

 Co tě u nás čeká?

Čeká tě streetwork v parcích, ulicích mezi subkulturami a sídlištními komunitami ve městech na Kutnohorsku. Taky terén na chodbách základních a středních škol nebo po ránu před školou, než začne vyučování. Téma, kterým se budeš v programu sekundární prevence zabývat je závislostní chování mladých lidí, a to nejen na návykových látkách, ale i hazardu, digitálních hrách a sociálních sítích.

Vedle toho budeš s klienty pracovat na zmírnění dopadů životní kariéry, ve které právě jedou – neřešené dluhy, drobná kriminalita, nejrůznější nelegální činnost, předčasně ukončení studia, vyřazení z registru úřadu práce, ztráta bydlení a s tím související psychosociální problémy, narušené sebepojetí, sebeúctu a vztahové problémy.

Jde o zcela nový projekt, kde se můžeš realizovat a profesně růst.

 Co určitě potřebuješ?

  • být sociálním pracovníkem v sociálních službách dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách
  • otevřenost a ochota učit se novým věcem
  • samostatnost, schopnost rozhodovat, koncepčně a kriticky přemýšlet
  • týmovost, empatii, otevřenost a schopnost sebereflexe
  • řidičské oprávnění skupiny B, aktivní řidič

Co oceníme?

  • probíhající/ ukončený psychoterapeutický nebo krizově intervenční výcvik, popř. další vzdělání
  • praxi v oblasti sociální práce

Jakou odměnu Ti nabízíme?

  • nástupní mzda 16 5000 – 18 500 Kč / úvazek 0,75 (zbývající část úvazku lze dokrýt z jiného programu či projektu, když budeš chtít)
  • nástup od 1.9.2019
  • notebook i k osobnímu užívání
  • pět týdnů dovolené, sickdays
  • podporu dalšího vzdělávání
  • přátelské lidi v organizaci a jejich podporu

Pokud tě tahle nabídka zaujala, pošli nám svůj životopis a pár řádků o tom, proč chceš dělat tuhle práci na iveta.minarikova@prostor-plus.cz a my se Ti ozveme. Uchazeče, který nás zaujme si pozveme na osobní pohovor.


Prostor plus, o.p.s. hledá pracovníka odborného sociálního poradenství se zaměřením na dluhy

 

 Jsme neziskovkou, která generuje zisk. Naším ziskem je spokojený člověk i společnost. Věříme, že klíčem ke spokojenosti a k pozitivní změně je vztah člověka k sobě i k okolí. Naším posláním je mírnit pády a pomáhat zpět na nohy lidem, kteří potřebují pomoc a podporu na cestě ke spokojenosti.

K naplňování našeho poslání potřebujeme spokojené lidi, kteří na tom systematicky a profesionálně pracují.

Jak u nás v dluhovém poradenství pracujeme?

Pomáháme klientům zorientovat se v dluhové situaci a společně hledáme její řešení. Nejčastěji se zabýváme exekucemi a oddlužením. Informujeme klienty o tom, jaká mají v exekučním, resp. insolvenčním řízení práva a povinnosti, pomáháme porozumět listinám a také je sepisovat (např. žádost o splátkový kalendář, návrh na zastavení exekuce, insolvenční návrh spojený s návrhem na povolení oddlužení). Pokud to klienti potřebují, doprovázíme je při jednání s institucemi. Finanční problémy jsou často spojeny s problémy v dalších životních oblastech, snažíme se nahlížet klientovu situaci komplexně a poskytovat individuální poradenství a podporu v širším kontextu (např. bydlení, sociální systém, emoční podpora). O naší práci si vedeme zápisy, své zkušenosti průběžně sdílíme. Když je problém hodně složitý a vyžaduje hlubší právní znalosti, obracíme se na našeho právního poradce. K reflexi a podpoře naší práce se účastníme pravidelných porad a supervizí.

Co určitě potřebuješ?

  • být absolventem VOŠ, VŠ sociální práce a příbuzných oborů nebo pracovníkem v sociálních službách
  • být zvídavý, systematický/á, mít kritické myšlení
  • být otevřený/á a ochotný/á učit se novým věcem
  • mít kultivovaný písemný projev
  • disponovat sebereflexí a schopností poučit se z vlastních chyb
  • hledat inspiraci odjinud

Co oceníme?

  • orientaci v dluhové problematice
  • zkušenosti v oblasti sociální práce (poradenská práce)
  • smysl pro humor

Jakou odměnu ti nabízíme?

  • mzda 21 000 – 25 000 Kč, ale nemusí to být konečná částka, pokud se ti u nás bude dařit
  • nástup 1.7.2019
  • notebook i k osobnímu užívání
  • pět týdnů dovolené, sickdays
  • podporu dalšího vzdělávání
  • dobrého parťáka, přátelské lidi v organizaci
  • skvělé kafe

Pokud tě nabídka zaujala, pošli nám svůj životopis a několik řádků o tom, proč chceš dělat tuhle práci na
iveta.minarikova@prostor-plus.cz a my se ti ozveme. Výběrové řízení je průběžné, dokud nenajdeme toho nejlepšího. Uchazeče, který nás zaujme si pozveme na osobní pohovor.


Hledáme fajn lidi do party JUTAgrass

Být u toho, když se rodí prvoligové fotbalové hřiště nebo trávník k bazénu v rezidenci arabského šejka je docela vzrušující. Umělé trávníky děláme od roku 2008 a daří se nám každým rokem lépe. Hledáme posily napříč vesmírem –jestli jste zrovna skončili školu a nemáte zkušenosti, naučíme vás vše potřebné. Momentálně nejvíc potřebujeme asistentky/asistenty s dobrou znalostí dvou jazyků pro každodenní komunikaci se zákazníky v zahraničí a podporu obchodního týmu JUTAgrass (nebojte, není to žádná kancelářská nuda). Bereme angličtinu, němčinu, španělštinu, francouzštinu – v libovolných kombinacích.

Nástup ideálně hned nebo po státnicích nebo dle domluvy.

Pro přespolní nabízíme možnost služebního bytu, jídelna s obědy za 30,- je přímo u nás a v Jutě funguje vynikající firemní školka.

Koukněte na www.jutagrass.cz, zeptejte se na vše, co vás zajímá na tel. 602 704 301nebo rovnou pošlete životopis na emailbuda@juta.cz a domluvíme se na schůzce. Těšíme se na vás!

Lucka, Klára, Monika, Zuzka


 

SOŠ CL, Praha – Ruzyně hledá od září 2019 učitele/ku anglického jazyka na 18 h. týdně,  Pož.:  VŠ  vzdělání, vhodné i pro studenty magisterského studia. CV na adresu: info@skolacivilniholetectvi.cz

 


Archiv Českého vysokého učení technického přijme ARCHIVÁŘE

 

Místo výkonu práce: Zikova 2, Praha 6 – Dejvice

Pracovní úvazek: 1,0 na dobu 1 roku od uzavření pracovní smlouvy s možností prodloužení na dobu neurčitou

Termín pro podání přihlášky: do 30. 6. 2019

Požadujeme:

– vysokoškolské vzdělání v oboru archivnictví nebo historie (popř. absolvování v roce 2019)

– archivní praxe výhodou

– znalost anglického jazyka slovem i písmem, znalost dalšího jazyka výhodou

– zkušenosti s pořádacími archivními systémy a s programem PEvA výhodou

– zkušenosti s elektronickým systémem spisové služby výhodou

– odborné aktivity (např. publikační činnost, přednášky, pořádání výstav, granty) výhodou

– samostatnost, schopnost týmové práce, pečlivost a zodpovědnost

Náplň práce:

– správa a zpracování archivních fondů a sbírek

– dohled nad spisovou službou určených součástí ČVUT

– vědecký výzkum v oblasti dějin vysokého školství a dějin vědy a techniky

Nabízíme:

– práce v prestižní instituci s dlouhou tradicí

– platové ohodnocení dle mzdového předpisu ČVUT

– 6 týdnů dovolené

– stravenky

– profesní rozvoj, možnosti dalšího vzdělávání

V případě zájmu zašlete svůj profesní životopis spolu s motivačním dopisem e-mailem na adresu: kamila.madrova@cvut.cz; nebo poštou na adresu: Archiv ČVUT-Rektorát ČVUT, Jugoslávských partyzánů 1580/3, 160 00 Praha 6, do předmětu e-mailu, nebo na obálku napište „výběrové řízení – archivář“.


Recepční denní/noční

Historický objekt v centru Prahy hledá recepční na denní i noční službu. Náplň práce: komunikace se zákazníky  – nutná min. znalost AJ – výhodou i ostatní jazyky /není podmínkou/, obsluhování pokladny /systém Dotykačka/, běžná administrativní agenda, prodej zboží, pomoc při organizování výstav, vernisáží, rautů…Nabízíme příjemné pracovní prostředí v přátelském kolektivu. Vyžadujeme: spolehlivost, pečlivost, občasnou flexiilitu. Prace na DPP, možnost následného nástupu HPP. Nástup možný ihned. Životopis zašlete na: info@jindrisskavez.cz


V Praze dne 11.4.2019

Děkan Právnické fakulty Univerzity Karlovy vypisuje

v ý b ě r o v é    ř í z e n í

na obsazení 1 místa akademického pracovníka/akademické pracovnice – asistenta/asistentky nebo odborného asistenta/odborné asistentky na katedře jazyků se zaměřením na výuku právnické angličtiny na pracovní úvazek 1,0.

 

Požaduje se:

– absolvování magisterského studijního programu „anglický jazyk“, nebo

– absolvování magisterského studijního programu „právo“ nebo humanitních oborů a prokázání

cizojazyčné kompetence na úrovni C2 včetně doložené praxe v používání angličtiny, nebo

– absolvování studia práva (LL.B., LL.M., J.D.) nebo humanitních oborů v magisterském

programu v anglicky mluvící zemi a základní znalost češtiny

 

Výhodou je:

– zkušenost s výukou právnické angličtiny nebo překládáním právních textů

– absolvování doplňkového studia pro překladatele právních textů

– absolvování doktorského programu nebo probíhající doktorské studium

Předpokládaný nástup: září 2019.

Uchazeči předloží spolu s přihláškou (forma dopisu) pracovní strukturovaný životopis, doklady o ukončeném vysokoškolském vzdělání, certifikát prokazující úroveň C2 v angličtině, je-li relevantní, přehled publikační činnosti a dosavadní praxe do 30 dnů od zveřejnění výběrového řízení zaměstnaneckému oddělení Právnické fakulty Univerzity Karlovy, nám. Curieových 7, 116 40 Praha 1.

Prof. JUDr. Jan Kuklík, DrSc.

děkan


HLEDÁME LEKTORY

 Pražská pobočka jazykové školy Slůně – svět jazyků hledá lektory ANGLICKÉHO, NĚMECKÉHO,  holandského, maďarského jazyka. Pro více info prosím pište na praha@slune.cz, www.slune.cz

 


Sháníme tlumočníka z anglického do německého jazyka a vice versa, který by měl na natáčení reklamního projektu na starosti tlumočení režijních pokynů od anglického režiséra německým hercům.

 

Termín natáčení je 24. – 27.4.2019. Celkem 4 natáčecí dny. Denní honorář je 6.000,- Kč.

Sháníme schopné tlumočníky, kteří jsou komunikativní a plynně hovoří jak AJ, tak NJ.

V případě zájmu budu k zastižení nejlépe na telefonu.

 

Matěj Paclík

tel.: +420 607 930 300

mail: matpaclik@gmail.com


DOCEO, jazyková škola s právem jazykové státní zkoušky, hledá lektory českého jazyka pro cizince. Aktuálně zástupy, od září pravidelné hodiny podle Vašich možností: 4-8 vyuč. hodin 1-5x týdně. Klienti jsou budoucí studenti VŠ.

Nabízíme práci v příjemném prostředí na Praze 3, možnost nacvičit, procvičit a upevnit si učitelské dovednosti. Požadujeme kreativitu, dochvilnost a spolehlivost.

Kontakt: 702 015 449, jaroslava.kosova@gmail.com

www.oca-praga.cz 


NABÍDKA BRIGÁDY V CESTOVNÍ KANCELÁŘI

 

O nás: Jsme cestovní kancelář fungující na trhu od roku 1990 se sídlem na Praze 9. Zaměřujeme se na individuální zájezdy na míru.

Požadujeme: pečlivost, pracovitost, samostatnost, vynikající znalost ČJ, pasivní znalost AJ

Náplň práce: překlady anglických textů programů, editace zájezdů na webu, drobná administrativní výpomoc

Nabízíme: získání zkušeností z CK, 100 – 120 Kč dle domluvy

Místo práce: Praha 9 – Českomoravská / čas dle domluvy (Po-Pá 9-17h)

V případě zájmu nás kontaktujte na emailu: email@prazsky-klub.cz


SVATOJÁNCI

Do našeho týmu na příměstské tábory hledáme:

 

KOHO?

Hlavní vedoucí

Věk 20+, praxe s dětmi, organizační schopnosti

Mzda – 3.700,- Kč

Vedoucí

Věk 18+, praxe s dětmi

Mzda – 2.700,- Kč

Pomocné vedoucí

Věk 15+, zájem o práci s dětmi

Mzda – 1.700,- Kč

KDY?                                                                      

O hlavních prázdninách

(červenec a srpen)

jednotlivé týdny si můžete zvolit

KDE?  

Hrádek u Sušice

Tetín

Loděnice

Sušice

Rudná

A CO JEŠTĚ MŮŽEME NABÍDNOUT?

Stravování s dětmi zdarma

Možnost ubytování zdarma

Potvrzení praxe

Možnost celoroční spolupráce

Dlouholetá spolupráce

Odměny za skvělou práci dle pozice

(od 300,- Kč do 1.500,- Kč)!

Pro více informací volejte nebo pište

Kontakt:           Stanislav Jílek – 720 308 816

Petra Jílková – 792 229 210

Svatojanci@email.cz, www.svatojancizs.webnode.cz

 

 


HLEDÁME NOVÉHO KOLEGU/KOLEGYNI

SEMIRAMIS z.ú.

K-centrum Mladá Boleslav

vypisuje výběrové řízení na pozici:

KONTAKTNÍ PRACOVNÍK/CE

 

Úvazek:                              2

Počet volných míst:         2

Nástup:                               možný ihned nebo dle dohody

Pracoviště:                        Mladá Boleslav

 

Co nabízíme:

  • práci s uživateli drog
  • práci vhodnou pro ty, kdo mají chuť získat nové zajímavé zkušenosti – pro začátečníky i pokročilé
  • práci založenou na partnerském a individuálním přístupu ke klientovi
  • zázemí stabilní a přátelské organizace
  • podporu (i finanční) v dalším vzdělávání a rozvoji pracovní kariéry
  • pravidelnou supervizi a intervizi
  • možnost vyzkoušet si práci napříč službami organizace
  • možnost odborného růstu
  • po zapracování možnost samostatné práce
  • dlouhodobý i krátkodobý pracovní poměr
  • 25 dní dovolené

 

 

Požadujeme:

  • vzdělání: středoškolské, VOŠ, VŠ (i probíhající)
  • schopnost komunikace a práce s lidmi
  • chuť zkoušet a učit se nové věci
  • znalost práce na PC (Windows, MS Office, internet)

 

V případě zájmu o nabízenou pozici si nejprve přečtěte text na bit.ly/GDPRsemiramis. 

Poté zašlete strukturované CV a motivační dopis do 30.4.2019 na email: mifkova@laxus.cz, včetně informace, že jste tento text četli a jste seznámeni se zpracováním vašich osobních údajů pro účely výběrového řízení na tuto pozici. Po splnění formálních požadavků budete pozván/a na osobní pohovor. Termín bude upřesněn.

 


Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na služební místo ministerského rady v Oddělení koordinace záležitostí EU v Odboru zahraničních vztahů a EU v Sekci vnějších vztahů Ministerstva dopravy

 

Státní tajemník v Ministerstvu dopravy, jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů, vyhlašuje výběrové řízení na obsazení služebního místa ministerský rada (70531.13304) v Oddělení koordinace záležitostí EU v Odboru zahraničních vztahů a EU v Sekci vnějších vztahů Ministerstva dopravy, ID 30078209.

Termín pro podání žádostí do výběrového řízení je do 17. dubna 2019.

 

Více informací o pozici a o způsobu přihlášení do výběrového řízení naleznete v Oznámení o vyhlášení výběrového řízení.

 


Oddělení koordinace záležitostí EU – ministerský rada

 

Služební místo: ministerský rada v Oddělení koordinace záležitostí EU v Odboru zahraničních vztahů a EU v Sekci vnějších vztahů Ministerstva dopravy

Platová třída: 13

Obory služby: 9. Zahraniční vztahy a služba
66. Doprava

Požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu

Znalost cizího jazyka: anglického jazyka nebo německého jazyka nebo francouzského jazyka odpovídající alespoň 2. úrovni (stupni) znalosti cizího jazyka pro standardizované jazykové zkoušky stanovené rozhodnutím Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy[1].

Doba: na dobu neurčitouBenefity: pružná pracovní doba, 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna (tzv. sick days), příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, možnost dalšího vzdělávání, Multisport karta, posilovna, tělocvična a organizovaná cvičení v budově MD, dětská skupina Mašinka.

Místo výkonu: Praha

Předpokládaný nástup: červen 2019

Přihlášky do: 17. dubna 2019

Hledáme kolegu/kolegyni do Oddělení koordinace záležitostí EU v Odboru zahraničních vztahů a EU v Sekci vnějších vztahů Ministerstva dopravy.

Nabízíme zajímavou práci v příjemném pracovním kolektivu v prostředí ústředního orgánu státní správy sídlícího v centru Prahy.

Práce spočívá v koordinaci činností týkajících se dopravní problematiky, které jsou projednávány v rámci Evropské unie na různých úrovních a platformách; posuzování legislativních a nelegislativních aktů a předpisů předtím než jsou schváleny v Evropské unii s cílem zajistit, že jsou řádně analyzovány relevantními experty a právníky a konzultovány se všemi zainteresovanými subjekty, a jsou v souladu se zájmy České republiky.

Více informací o pozici a o způsobu přihlášení do výběrového řízení naleznete v Oznámení o vyhlášení výběrového řízení.

Budeme se těšit na případnou milou spolupráci s Vámi.


[1] Rozhodnutí Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy č. j. MSMT-12823/2016 ze dne 8. srpna 2016, kterým se stanoví Seznam standardizovaných jazykových zkoušek pro účely systému jazykové kvalifikace zaměstnanců ve správních úřadech.

Psychiatrická nemocnice Horní Beřkovice

byla založena v roce 1891 jako filiální ústav tehdejšího Zemského ústavu pro choromyslné v Praze. V této podobě fungoval až do roku1919. Tehdy byl prohlášen jako samostatný, postupně byla vybudována řada pavilónů s původním počtem lůžek 1000.  V osmdesátých létech minulého století došlo postupně k reprofilizaci lůžek a jejich konečnému snížení
na 507, což vedlo ke zkvalitnění péče o nemocné. V červnu 2009 obdržela nemocnice akreditaci Ministerstva zdravotnictví ČR.

 


 Hledáme do svého týmu nového kolegu na pozici:

PSYCHOLOG VE ZDRAVOTNICTVÍ

(vhodné i pro absolventy!!!)

Požadujeme:

  • VŠ vzdělání – jednooborová psychologie
  • kurz psycholog ve zdravotnictví
  • praktické zkušenosti s psychodiagnostikou dospělých
  • zařazení v některém z akreditovaných psychoterapeutických výcviků výhodou
  • zařazení do předatestační přípravy a praxe ve zdravotnictví výhodou
  • certifikovaný kurz z některé psychodiagnostické metody (např. ROR, WAIS-III., MMPI) výhodou
  • schopnost pracovat samostatně
  • morální a občanskou bezúhonnost  – výpis z Rejstříku trestů –

 

Nabízíme:

  • zařazení a ohodnocení dle nařízení vlády č.564/2006 Sb., o platových poměrech

zaměstnanců ve veřejných službách a správě

  • hlavní pracovní poměr na akreditovaném pracovišti
  • pracovní doba Po – Pá 7:00 – 15:30 (pohotovost se neslouží)
  • možnost dalšího vzdělávání (studijní volno, vzdělávací akce v rámci areálu nemocnice…)
  • možnost dojíždění z velkých měst společně s kolegy (cesta z Prahy cca 25 minut)
  • zaměstnanecké bonusy (možnost ubytování, penzijní připojištění, stravování s příspěvkem zaměstnavatele v areálu nemocnice, kulturní akce v areálu PNHoB,

vitamínové doplňky, 6 týdnů dovolené)

nástup 1.5.2019 / dohodou.

V případě zájmu nás kontaktujte na e-mailu: stella.hanikyrova@pnhberkovice.cz

případně na telefonu: 416 808 211 paní Bc. Hanikýřová

 

Poskytnutím svých osobních údajů dáváte souhlas s tím, aby je Psychiatrická nemocnice Horní Beřkovice, zpracovávala a uchovávala v databázi uchazečů pouze pro účely náboru a výběru zaměstnanců v souladu se zákonem č.101/2000 Sb. Poskytnutí údajů je dobrovolné. Souhlas s jejich zpracováním a uchováváním můžete kdykoliv odvolat. Současně tím potvrzujete, že poskytnuté osobní údaje jsou pravdivé a přesné.


Lektor němčiny a francouzštiny

Jazyková škola „Škola francouzštiny Praha“ a „Škola němčiny Praha“ hledá zkušené vyučující německého a francouzského jazyka na cca 6 – 10 hodin týdně. Jedná se převážně o výuku online a pár hodin prezenční výuky, tudíž hledáme lektory, kteří jsou otevřeni výuce po Skypu.

 

Požadujeme: znalost daného jazyka na úrovni C1

pedagogické zkušenosti

spolehlivost

flexibilitu

profesionalitu

pozitivní přístup ke studentům

dobrou znalost PC

 

Nabízíme: flexibilní úvazek

příjemné a profesionální zázemí v centru Prahy

velmi dobré finanční ohodnocení

dlouhodobou spolupráci

 

Kontakt: V případě zájmu prosím pošlete svůj životopis na petra.landerova@praguelearningcentre.cz


Hledáme lektora či lektorku pro firemní kurz anglického jazyka v centru Prahy (ulice V celnici). Výuka jedné skupiny o dvou účastnících pokročilé úrovně. Výuka bude probíhat vždy ve středu 9:00-10:30 Zaměření na obchodní angličtinu. Požadujeme zkušenosti s výukou a perfektní znalost angličtiny. Odměna 500 Kč za 90 minut výuky. DPPnebo na ŽL. V případě zájmu zašlete životopis a hr@vzdelavanimetis.eu, do předmětu „Angličtina – Praha“.


Montessori ZŠ v Praze 4 hledá asistenta – ergoterapeuta

 

Do naší Montessori ZŠ Vrbičky (www.uvrbicek.cz) hledáme osobního asistenta k chlapci v 5. ročníku s LMR a obtížemi v řeči, nástup ihned.

Nabízíme:

  • přátelské prostředí soukromé malotřídní školy,
  • spolupracující tým pedagogů, inspirativní vzdělávací přístupy,
  • metodická podpora školní speciální pedagožky ve vzdělávání žáka,
  • práce s žákem max. 6 hodin denně zaměřená na rozvoj samostatnosti v činnostech praktického života, pracovních a tvořivých činnostech, a na rozvoj komunikace,
  • pracovní smlouva, čistá měsíční mzda 18 000,- Kč, vyšší k jednání dle zkušeností a kvalifikace.

Přejeme si:

  • trpělivou osobnost s láskou k dětem,
  • otevřenost novému, spolupracující přístup,
  • zkušenost v oblasti ergoterapie, s prací s lidmi s mentálním postižením v oblasti nácviku praktických dovedností (nakupování, cestování MHD apod.),
  • případné další vzdělávání podpoříme.
Kontakt:

V případě zájmu pošlete, prosím, krátký životopis na adresu: nina@uvrbicek.cz.


Archiv bezpečnostních složek nabízí volné místo v badatelně na Praze 1, ulice Na Struze 3, zástup MD, plný úvazek, nástup ihned. Podrobnosti u vedoucího oddělení Mgr. Petra Zemana, tel.: 221 008 131, petr.zeman@abscr.cz nebo veronika.chroma@abscr.cz.


Gymnázium Nový PORG, se sídlem v Praze 4-Krči, přijme od 1.2.2019 učitele českého jazyka a literatury. Jedná se o dočasný zástup (do konce školního roku), jsme ale otevřeni i dlouhodobější spolupráci na částečný úvazek. Nabídnout můžeme plný i částečný úvazek, studenty se zájmem o literaturu, podporu zkušených kolegů, příjemné prostředí školy a zajímavé finanční podmínky. Prostě samá pozitiva a sociální jistoty 😉. Pozice je vhodná pro absolventy, doktorandy i studenty posledních ročníků. Více info ráda podám na tel. 778 405 949 nebo na mailu hr@novyporg.cz, Zuzana Urbánková. Těším se na Vaše reakce.


Pedagogicko-psychologická poradna Nový Jičín přijme pracovníka na pozici speciální pedagog. Požadované vzdělání: Ukončené studium v akreditovaném magisterském studijním programu speciální pedagogiky dle § 18 zákona č. 563/2004 Sb. Předpokládaný nástup leden 2019. V případě zájmu zašlete svůj strukturovaný životopis na e-adresu: reditel@pppnj.cz  V případě dotazů volejte na tel. číslo 731 664 766.


SOŠ CL, Praha – Ruzyně hledá od listopadu 2018 učitele/ku anglického jazyka na 17 h. týdně, možné domluvit i kratší úvazek.  Pož.:  VŠ  vzdělání, vhodné i pro studenty magisterského studia. CV na adresu: info@skolacivilniholetectvi.cz 


Analytik přírodovědných dat a věcný manager projektu

Správa KRNAP se sídlem ve Vrchlabí hledá na plný pracovní úvazek na období říjen 2018 – 31. 10. 2023 pracovníka na pozici analytik přírodovědných dat a věcný manager projektu Vegetace krkonošské tundry – minulost, současnost a budoucnost, financovaného z OPŽP.

Popis projektu a pracovní pozice

Hlavním cílem projektu je nastavit dlouhodobě udržitelný systém sledování ochranářského stavu stanovišť nad horní hranicí lesa: popsat dosavadní změny vegetace krkonošské tundry, vymapovat současný stav porostů, kategorizovat jejich ochranářskou hodnotu a stupeň ohrožení a na základě těchto informací navrhnout trvale udržitelný způsob monitoringu tundrové vegetace do budoucnosti s koordinovaným využitím klasických terénních metod a metod dálkového průzkumu Země.

Náplní pracovní pozice je: 1) plánování, koordinace a administrace všech činností probíhajících v rámci projektu včetně přípravy podkladů k výběrovým řízením a kontroly jejich výstupů, 2) zpracování a statistická analýza dat z předchozích výzkumných a monitoračních aktivit pracovníků Správy KRNAP, 3) práce s mapovými podklady a jejich vyhodnocování, 4) syntéza dílčích poznatků získaných v rámci projektu.

Místo výkonu práce, předpokládaný termín nástupu:

  • Vrchlabí, říjen–listopad 2018

Požadujeme:

  • Ukončené VŠ vzdělání přírodovědného či zemědělského směru v magisterském studijním programu (Mgr., Ing.)
  • Zkušenosti se statistickým zpracováním větších souborů přírodovědných dat; perfektní orientace v MS Excel a schopnost samostatné práce v některém ze statistických programů (R, CANOCO, STATISTICA aj.)
  • Koncepční myšlení, organizační schopnosti, samostatné a iniciativní řešení problémů
  • Dobré komunikační schopnosti
  • Řidičský průkaz skupiny B
  • Dobrá znalost práce na PC
  • Trestní bezúhonnost

Výhodou:

  • Předchozí zkušenost s řízením projektu či s projektovým typem práce
  • Znalost horské vegetace a jeji klasifikace
  • Předchozí zkušenosti s praktickou ochranou přírody
  • Schopnost číst anglicky psané odborné texty
  • Aktivní znalost prostředí GIS

Nabízíme:

  • Plný pracovní úvazek na 1 rok s možností následného prodloužení do 31. 10. 2023
  • Platové ohodnocení dle Přílohy č. 2 k nařízení vlády č. 341/2017 Sb., platová třída 11 (rozpětí 20 450 – 30 750 Kč dle délky praxe); osobní ohodnocení a odměny dle kvality odváděné práce
  • Výhody zaměstnanců státní instituce (5 týdnů dovolené, stravenky, FKSP)
  • Smysluplnou a kreativní práci s dlouhodobým pozitivním vlivem na přírodu Krkonoš
  • Práci v přátelském a ochranářsky motivovaném prostředí

Přihláška musí obsahovat:

  • označení výběrového řízení
  • jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, kontaktní adresu, telefonické a e-mailové spojení
  • strukturovaný životopis a motivační dopis (s konkrétními příklady požadovaných schopností a zkušeností)
  • kopii dokladu o nejvyšším vzdělání
  • reference
  • souhlas se zpracováním osobních údajů dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR), v platném znění

Přihlášku posílejte e-mailem na adresu mhrochova(zavináč)krnap.cz  nebo poštou na adresu Martina Hrochová, Správa KRNAP, Dobrovského 3, 543 01 Vrchlabí do 5. 10. 2018. V předmětu e-mailu či na obálce dopisu uveďte „Výběrové řízení – analytik přírodovědných dat, věcný manager projektu“. Správa KRNAP si vyhrazuje právo na zrušení výběrového řízení.

Z přihlášek bude proveden užší výběr. Vybraní uchazeči budou následně vyzváni k pohovoru. Při něm bude prověřována zejména znalost statistického zpracování dat a základní obeznámenost s krkonošskou vegetací vázanou nad horní hranicí lesa. Budou též prověřovány osobnostní předpoklady pro danou pozici. Předpokládaný termín pohovoru bude 10. 10. 2018.

Bližší informace poskytne uchazečům Stanislav Březina (tel.: 499 456 225, e-mail: sbrezina(zavináč)krnap.cz.

Upozorňujeme, že zaměstnanec Správy KRNAP nesmí být dle §303, odst. 3 zákoníku práce (zákon 262/2006 Sb. v platném znění) členem řídících nebo kontrolních orgánů právnických osob, provozujících podnikatelskou činnost.

Správa KRNAP si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit, případně nevybrat žádného zájemce.


Archiv ČVUT

hledá pracovníka či pracovnici na administrativní a knihovnickou činnost.

Veškeré podrobnosti jsou k nalezení zde.


ŠKOLA CIVILNÍHO LETECTVÍ

naléhavě hledáme učitele/ku NJ.

 

Markéta Kramerová

sekr. SOŠ CL

mobil: 770 113 140


PROINTEPO – Střední škola, Základní škola a Mateřská škola (Hradec Králové)

hledá zaměstnance na pozici:  

Psycholog v SPC



požadujeme:

  • vysokoškolské vzdělání v oboru
  • pedagogicko-psychologická praxe výhodou
  • orientaci v problematice

nabízíme:

  • stabilitu zaběhlé organizace
  • práci na HPP
  • odpovídající finanční ohodnocení
  • prostor pro další osobní a pracovní rozvoj a vzdělávání
  • zaměstnanecké bonusy

průběh výběrového řízení:

životopisy prosím zasílejte na email: personalista@prointepo.org

uchazeči s odpovídajícími kvalifikačními předpoklady budou pozváni k osobnímu pohovoru

 

nástup: září 2018

 


Tajemník Městského úřadu Česká Lípa vyhlašuje

dle § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků

výběrové řízení na obsazení pozice:

sociální pracovnice / pracovník pro náhradní rodinnou péči

v odboru sociálních věcí a zdravotnictví

 

Charakteristika pracovní pozice:

  • zajišťování náhradní rodinné péče
  • zajišťování sociálně-právní ochrany dětí dle zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí, ve znění pozdějších předpisů, na území správního obvodu města Česká Lípa, jakožto obce s rozšířenou působností podle přílohy č. 2 k zákonu č. 314/2002 Sb., ve znění pozdějších předpisů

Druh práce:                          referentka / referent sociálně-právní ochrany

Místo výkonu práce:            Městský úřad Česká Lípa

Platové podmínky a platové zařazení: 10. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce (platová třída je v tarifním rozpětí od 18 810 do 28 320 Kč podle zápočtu let odborné praxe), osobní příplatek dle ust. § 131 zákoníku práce, zvláštní příplatek dle ust. § 129 zákoníku práce

Předpokládaný termín nástupu: 1. 6. 2018, popř. dle dohody

Pracovní poměr bude sjednán na dobu: neurčitou

Zákonné předpoklady: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt), dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem (např. kvalifikační předpoklady stanovené zákonem)

Kvalifikační předpoklady: vysokoškolské vzdělání nebo vyšší odborné vzdělání dle ust. § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů

Poznámka:   úředník je povinen do 18 měsíců od vzniku pracovního poměru prokázat zvláštní odbornou způsobilost dle vyhlášky č. 512/2002 Sb.

Požadavky stanovené městem Česká Lípa pro uchazeče:

  • znalost související legislativy – zákon č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí a jeho novelizované podoby, správní řád
  • komunikační schopnosti, sociální cítění, vstřícnost
  • znalost sociálních agend a práce s výpočetní technikou
  • řidičské oprávnění sk. B – aktivní řidič

Nabízíme: 5 týdnů dovolené, 4 sick days, prémie, pružná pracovní doba, stravování formou jídelních kupónů, příspěvek na penzijní připojištění, pravidelné zvyšování kvalifikace formou školení, služební mobilní telefon.

Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat:

  • jméno, příjmení, titul uchazeče
  • datum a místo narození
  • státní příslušnost
  • místo trvalého pobytu
  • číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana)
  • název příslušné funkce, o kterou se uchazeč uchází
  • datum a podpis uchazeče

K přihlášce uchazeč připojí:

  • životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech,
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením),
  • úředně ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání

Lhůta pro podání přihlášky do: 02.05.2018 – 12:00 hodin

Způsob podání přihlášky: obálku označenou „VŘ na funkci referentka / referent sociálně-právní ochrany pro náhradní rodinnou péči“ zaslat na adresu: Tajemník MěÚ, Městský úřad, nám T. G. M. č. p. 1., 470 36  Česká Lípa nebo předat osobně v podatelně MěÚ Česká Lípa.

Po ukončeném výběrovém řízení si mohou uchazeči svoje doklady a ostatní písemnosti osobně vyzvednout v oddělení personalistiky a mezd – následně budou tyto protokolárně skartovány.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

 


Město Česká Lípa
přijme zaměstnance na pracovní pozici

referentky / referenta sociálně-právní ochrany

v odboru sociálních věcí a zdravotnictví

Charakteristika pracovní pozice:

  • zajišťování náhradní rodinné péče
  • zajišťování sociálně-právní ochrany dětí dle zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí, ve znění pozdějších předpisů, na území správního obvodu města Česká Lípa, jakožto obce s rozšířenou působností podle přílohy č. 2 k zákonu č. 314/2002 Sb., ve znění pozdějších předpisů

Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa

Platové podmínky: 10. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce (platová třída je v tarifním rozpětí od 18 810 do 28 320 Kč podle zápočtu let odborné praxe), osobní příplatek dle ust. § 131 zákoníku práce, zvláštní příplatek dle ust. § 129 zákoníku práce

Předpokládaný termín nástupu: dle dohody

Pracovní poměr bude sjednán na dobu: určitou, po dobu mateřské a rodičovské dovolené

Kvalifikační předpoklady: vysokoškolské vzdělání nebo vyšší odborné vzdělání dle ust. § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů

Poznámka: úředník je povinen do 18 měsíců od vzniku pracovního poměru prokázat zvláštní odbornou způsobilost dle vyhlášky č. 512/2002 Sb.

Požadavky stanovené městem Česká Lípa pro uchazeče:

  • znalost související legislativy
  • komunikační schopnosti, sociální cítění, vstřícnost
  • výborná znalost práce s MS Office
  • řidičské oprávnění sk. B – aktivní řidič

Nabízíme: 5 týdnů dovolené, 4 sick days, prémie, pružná pracovní doba, stravování formou jídelních kupónů, příspěvek na penzijní připojištění, pravidelné zvyšování kvalifikace formou školení, služební mobilní telefon.

Náležitosti písemné přihlášky:

  • jméno, příjmení, titul uchazeče
  • datum a místo narození
  • státní příslušnost
  • místo trvalého pobytu
  • číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, jde-li o cizího státního občana)
  • název pracovní pozice, o kterou se uchazeč uchází
  • datum a podpis uchazeče

Přílohy přihlášky:

  • životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce
  • úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání

Lhůta pro podání přihlášky (vč. příloh): 23. 03. 2018 – 12:00 hodin

Způsob podání přihlášky: obálku označenou „Referentka / referent sociálně-právní ochrany“ zaslat na adresu: Tajemník MěÚ, Městský úřad Česká Lípa, nám T. G. M. č. p. 1, 470 36 Česká Lípa nebo předat osobně v podatelně MěÚ Česká Lípa.

Po ukončeném výběrovém řízení si mohou uchazeči svoje doklady a ostatní písemnosti osobně vyzvednout v oddělení personalistiky a mezd – následně budou tyto protokolárně skartovány.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto oznámení kdykoliv v jeho průběhu.

 


Město Česká Lípa
přijme zaměstnance na pracovní pozici

referentky / referenta sociálně-právní ochrany

v odboru sociálních věcí a zdravotnictví

Charakteristika pracovní pozice:

  • zajišťování náhradní rodinné péče
  • zajišťování sociálně-právní ochrany dětí dle zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí, ve znění pozdějších předpisů, na území správního obvodu města Česká Lípa, jakožto obce s rozšířenou působností podle přílohy č. 2 k zákonu č. 314/2002 Sb., ve znění pozdějších předpisů

Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa

Platové podmínky: 10. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce (platová třída je v tarifním rozpětí od 18 810 do 28 320 Kč podle zápočtu let odborné praxe), osobní příplatek dle ust. § 131 zákoníku práce, zvláštní příplatek dle ust. § 129 zákoníku práce

Předpokládaný termín nástupu: dle dohody

Pracovní poměr bude sjednán na dobu: určitou, po dobu rodičovské dovolené

Kvalifikační předpoklady: vysokoškolské vzdělání nebo vyšší odborné vzdělání dle ust. § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů

Poznámka: úředník je povinen do 18 měsíců od vzniku pracovního poměru prokázat zvláštní odbornou způsobilost dle vyhlášky č. 512/2002 Sb.

Požadavky stanovené městem Česká Lípa pro uchazeče:

  • znalost související legislativy
  • komunikační schopnosti, sociální cítění, vstřícnost
  • výborná znalost práce s MS Office
  • řidičské oprávnění sk. B – aktivní řidič

Nabízíme: 5 týdnů dovolené, 4 sick days, prémie, pružná pracovní doba, stravování formou jídelních kupónů, příspěvek na penzijní připojištění, pravidelné zvyšování kvalifikace formou školení, služební mobilní telefon.

Náležitosti písemné přihlášky:

  • jméno, příjmení, titul uchazeče
  • datum a místo narození
  • státní příslušnost
  • místo trvalého pobytu
  • číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, jde-li o cizího státního občana)
  • název pracovní pozice, o kterou se uchazeč uchází
  • datum a podpis uchazeče

Přílohy přihlášky:

  • životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce
  • úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání

Lhůta pro podání přihlášky (vč. příloh): 23. 03. 2018 – 12:00 hodin

Způsob podání přihlášky: obálku označenou „Referentka / referent sociálně-právní ochrany“ zaslat na adresu: Tajemník MěÚ, Městský úřad Česká Lípa, nám T. G. M. č. p. 1, 470 36 Česká Lípa nebo předat osobně v podatelně MěÚ Česká Lípa.

Po ukončeném výběrovém řízení si mohou uchazeči svoje doklady a ostatní písemnosti osobně vyzvednout v oddělení personalistiky a mezd – následně budou tyto protokolárně skartovány.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto oznámení kdykoliv v jeho průběhu.

 


Město Česká Lípa
přijme zaměstnance na pracovní pozici

referentky / referenta sociálně-právní ochrany

v odboru sociálních věcí a zdravotnictví

Charakteristika pracovní pozice:

  • zajišťování náhradní rodinné péče
  •  zajišťování sociálně-právní ochrany dětí dle zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí, ve znění pozdějších předpisů, na území správního obvodu města Česká Lípa, jakožto obce s rozšířenou působností podle přílohy č. 2 k zákonu č. 314/2002 Sb., ve znění pozdějších předpisů

Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa

Platové podmínky: 10. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce (platová třída je v tarifním rozpětí od 18 810 do 28 320 Kč podle zápočtu let odborné praxe), osobní příplatek dle ust. § 131 zákoníku práce, zvláštní příplatek dle ust. § 129 zákoníku práce

Předpokládaný termín nástupu: dle dohod

Pracovní poměr bude sjednán na dobu: určitou, po dobu rodičovské dovolené

Kvalifikační předpoklady: vysokoškolské vzdělání nebo vyšší odborné vzdělání dle ust. § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů

Poznámka: úředník je povinen do 18 měsíců od vzniku pracovního poměru prokázat zvláštní odbornou způsobilost dle vyhlášky č. 512/2002 Sb.

Požadavky stanovené městem Česká Lípa pro uchazeče:

  • znalost související legislativy
  • komunikační schopnosti, sociální cítění, vstřícnost
  • výborná znalost práce s MS Office
  • řidičské oprávnění sk. B – aktivní řidič

Nabízíme: 5 týdnů dovolené, 4 sick days, prémie, pružná pracovní doba, stravování formou jídelních kupónů, příspěvek na penzijní připojištění, pravidelné zvyšování kvalifikace formou školení, služební mobilní telefon.

Náležitosti písemné přihlášky:

  • jméno, příjmení, titul uchazeče
  • datum a místo narození
  • státní příslušnost
  • místo trvalého pobytu
  • číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, jde-li o cizího státního občana)
  • název pracovní pozice, o kterou se uchazeč uchází
  • datum a podpis uchazeče

Přílohy přihlášky:

  • životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce
  • úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání

Lhůta pro podání přihlášky (vč. příloh): 23. 03. 2018 – 12:00 hodin

Způsob podání přihlášky: obálku označenou „Referentka / referent sociálně-právní ochrany“ zaslat na adresu: Tajemník MěÚ, Městský úřad Česká Lípa, nám T. G. M. č. p. 1, 470 36 Česká Lípa nebo předat osobně v podatelně MěÚ Česká Lípa.

Po ukončeném výběrovém řízení si mohou uchazeči svoje doklady a ostatní písemnosti osobně vyzvednout v oddělení personalistiky a mezd – následně budou tyto protokolárně skartovány.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto oznámení kdykoliv v jeho průběhu.

 


Nabídka krátkodobé brigády

Centrum pro zjišťování výsledků vzdělávání nabízí možnost krátkodobé brigády v termínu od 3. do 10. dubna (mimo víkend) a od 23. do 27. dubna 2018. Jedná se o organizační zajištění distribuce zkušební dokumentace na střední školy po celé ČR.

Odměna: 150 Kč za hodinu

Požadujeme:

  • minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
  • příjemné vystupování
  • dobré vyjadřovací schopnosti
  • pečlivost, spolehlivost

S případnými dotazy se prosím obracejte na Ing. Ivo Leinvebera, tel. 602 440 486.  

Strukturované životopisy zasílejte na adresu leinveber@cermat.cz nejpozději do 23. 3. 2018.


 

Poradce rané péče – sociální pracovník

Požadujeme:

  • VOŠ, VŠ vzdělání se zaměřením na speciální pedagogiku nebo sociální práci (kvalifikace dle zákona č. 108/2006 Sb.)
  • samostatnost, komunikativnost, efektivitu, kreativitu
  • aktivní přístup, zodpovědnost
  • ochotu dále se vzdělávat a rozvíjet
  • řidičský průkaz skupiny B
  • uživatelskou znalost práce na PC (MS Office, internet)
  • orientace v právních předpisech (zákon o sociálních službách, standardy kvality sociálních služeb aj.)
  • orientace v neziskovém sektoru výhodou
  • znalosti z oftalmopedie výhodou
  • vhodné i pro absolventy

Nabízíme:

  • dobré pracovní zázemí a bezpečné pracovní prostředí v profesionální organizaci s dlouhou historií
  • úvazek dle domluvy, minimálně 0,7 úvazku
  • pružnou pracovní dobu – volnost v plánování pracovního dne
  • zajímavé a smysluplné zaměstnaní, práci s motivovanými klienty
  • odborné zaškolení a dlouhodobou podporu školitele
  • péči o osobní a kvalifikační růst
  • malý, neformální, dynamický a protýmový kolektiv
  • supervize, intervize a další formy podpory

Náplň práce:

  • poskytování terénních služeb rodinám dětí s postižením v raném věku
  • podpora rodiny při zvládání náročné životní situace spojené s výchovou dítěte s postižením v rámci partnerského a respektujícího přístupu k rodině
  • podpora vývoje dítěte
  • poskytování sociálního poradenství
  • pomoc při zařazení dítěte do předškolního a školního zařízení
  • osvěta – informování o službě
  • spolupráce s dalšími odborníky (zejména lékaři, sociálními pracovníky a pedagogy)

 Další informace:

Životopis spolu s motivačním textem na téma „Proč chci pracovat v rané péči a čím bych mohl přispět k rozvoji služby“ zasílejte na emailovou adresu: plzen@ranapece.eu, do předmětu uveďte název pozice – “Poradce rané péče”.

 


 

Severomoravské vodovody a kanalizace Ostrava a.s.

se sídlem 28. října 1235/169, Mariánské Hory, 709 00 Ostrava

vypisují výběrové řízení na pracovní místo v Praze 1:

Office manažer(ka)/překladatel(ka) – zástup MD

Zaměstnanec/zaměstnankyně bude vykonávat zejména tyto činnosti:

  • překladatelské a tlumočnické práce v anglickém a španělském jazyce,
  • spolupráce s agenturami a ostatními společnostmi v rámci skupiny FCC(Španělsko) i mimo skupinu
  • organizační činnosti,

Požadavky:

  • minimálně středoškolské vzdělání, VŠ – výhodou
  • výborná znalost práce s PC (MS Office- Word, Excel), internet,
  • výborné komunikační schopnosti, příjemné vystupování,
  • pružná (flexibilní) pracovní doba,
  • kreativita, intuice, předvídání
  • praxe vítána
  • bezúhonnost

Co nabízíme:

  • práce v konsolidované a úspěšné společnosti, která je součástí mezinárodní skupiny
  • odpovídající platové a pracovní podmínky

 

Místo výkonu práce:  Praha-Nové Město, Jungmannova 748/30

Předpokládaný nástup do zaměstnání: 12.3.2018

Kontakt: Ing. Radim Hlavatý, tel. 736757941, radim.hlavaty@smvak.cz

 


 

HLEDÁME do kolektivu Centra sociální a ošetřovatelské pomoci Praha 5, p.o.:

SOCIÁLNÍHO PRACOVNÍKA / SOCIÁLNÍ PRACOVNICI DO

DOMU SOCIÁLNÍCH SLUŽEB NA NEKLANCE 15, PRAHA 5

 

  • nabízíme práci v příjemném pracovním kolektivu
  • odpovídající platové ohodnocení, osobní příplatek, zvláštní příplatek,
  • čtvrtletní odměny
  • stravenky, 5 týdnů dovolené, příplatek na MHD
  • požadujeme vzdělání VOŠ nebo VŠ sociálně právního zaměření
  • nástup možný ihned nebo podle dohody

  

V případě zájmu kontaktujte paní Evu Krčmářovou

e-mail: csop5@volny.cz

tel: 257318995, 775788001

 


 

HLEDÁME do kolektivu Centra sociální a ošetřovatelské pomoci Praha 5, p.o.:

SOCIÁLNĚ – AKTIVIZAČNÍHO PRACOVNÍKA / PRACOVNICI DO

DOMU SOCIÁLNÍCH SLUŽEB A KOMUNITNÍHO CENTRA LOUKA PRAHA 5

 

  • nabízíme práci v příjemném pracovním kolektivu
  • odpovídající platové ohodnocení, osobní příplatek, rizikový příplatek,
  • čtvrtletní odměny
  • stravenky, 5 týdnů dovolené, příplatek na MHD
  • požadujeme odborné střední vzdělání, VOŠ nebo VŠ sociálně právního zaměření výhodou
  • nástup možný ihned nebo podle dohody

  

V případě zájmu kontaktujte paní Evu Krčmářovou

e-mail: csop5@volny.cz

tel: 257318995, 775788001

 


 

Laxus, z. ú. nabízí výběrová řízení na následující pozice:

 

KONTAKTNÍ PRACOVNÍK/CE (Centrum adiktologických služeb Nymburk, řízení do 20. 3. 2018)

KONTAKTNÍ PRACOVNÍK/CE (K-centrum Mladá Boleslav, řízení do 15. 3. 2018)

PORADENSKÝ PRACOVNÍK/PRACOVNICE (Centrum poradenských služeb pro obviněné a odsouzené, řízení do 20. 3. 2018)

KONTAKTNÍ PRACOVNÍK/CE V TERÉNU (Centrum terénních programů Středočeského kraje, řízení do 20. 3. 2018)

 


 

Centrum intervenčních a psychosociálních služeb LK, p. o.,
Tanvaldská 269, Liberec 30

Vypisuje výběrové řízení na místo sociální pracovnice / sociálního pracovníka pro náhradní rodinnou péči Poradny pro rodinu, manželství a mezilidské vztahy Liberec. Jedná se o práci na plný úvazek (zástup za mateřskou dovolenou).

Uchazeč musí splňovat kvalifikační předpoklady dle Zákona č.108/2006 Sb., o sociálních službách (§ 116a). Požadujeme trestní bezúhonnost, základní znalosti práce s PC, komunikační dovednosti, vstřícnost a spolehlivost. Zkušenosti v oboru vítány.

Své profesní životopisy (s fotografií) posílejte na email: rodpor.liberec@volny.cz do 8.3. 2018

Výběrové řízení proběhne: 13.3. 2018 v objektu Poradny pro rodinu, manželství a mezilidské vztahy Liberec, Dvorská 445, Liberec V – Králův Háj

Datum nástupu: 1.4. 2018

Kontaktní osoba: PhDr. David Cichák

Případné dotazy zodpovíme na tel. čísle: 606 167 312, 485 108 866

 


 

Vězeňská služba České republiky nabízí stabilní zaměstnání na pozicích:

LÉKAŘ
Požadujeme: vysokoškolské vzdělání, atestaci I. stupně ze všeobecného nebo interního lékařství, bezúhonnost, znalost práce na PC.
Nabízíme: pracovní poměr se zařazením do 14. platové třídy – platové rozpětí od 44 680 Kč do 59 520 Kč dle započitatelné praxe + zaměstnanecké benefity viz níže.

LÉKAŘ – VEDOUCÍ ZDRAVOTNICKÉHO STŘEDISKA
Požadujeme: vysokoškolské vzdělání, atestaci I. stupně ze všeobecného nebo interního lékařství, bezúhonnost, znalost práce na PC.
Nabízíme: pracovní poměr se zařazením do 14. platové třídy – platové rozpětí od 48 680 Kč do 63 520 Kč dle započitatelné praxe + zaměstnanecké benefity viz níže.

PSYCHOLOG
Požadujeme: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu se zaměřením na jednooborovou psychologii, bezúhonnost, znalost práce na PC.
Nabízíme: pracovní poměr se zařazením do 12. platové třídy – platové rozpětí od 27 040 Kč do 38 180 Kč dle započitatelné praxe + zaměstnanecké benefity viz níže.

VYCHOVATEL K ODSOUZENÝM MUŽŮM VE VTOS
Požadujeme: min. vyšší odborné vzdělání s pedagogickým zaměřením, bezúhonnost, znalost práce na PC, administrativní zdatnost.
Nabízíme: pracovní poměr se zařazením do 10. platové třídy – platové rozpětí od 23 690 Kč do 33 200 Kč dle započitatelné praxe + zaměstnanecké benefity viz níže.

ZAMĚSTNANECKÉ BENEFITY VĚZNICE STRÁŽ POD RALSKEM:
● 30 dnů dovolené v kalendářním roce + 5 dnů indispozičního volna ● ubytování na ubytovně v místě pracoviště ● možnost získání městského nájemního bytu v Mimoni a okolí ● podnikové stravování včetně příspěvku ● odměny při životním a pracovním výročí ● příspěvek z FKSP až 8 000 Kč na rekreaci, kulturu, tělovýchovu, sport a vzdělávání ● možnost rekreace v zotavovnách VS ČR ● možnost čerpání bezúročných půjček z fondu kulturních a sociálních potřeb ● lékařskou péči ● využití posilovny a sauny.

Dále nabízíme volné místo LÉKAŘE na dohodu o pracovní činnosti s úvazkem max. 20 hodin týdně (spodní hranice není omezena) s odměnou 600 Kč/hod.
Požadujeme: vysokoškolské vzdělání, atestaci I. stupně ze všeobecného nebo interního lékařství, bezúhonnost, znalost práce
na PC.

Podrobné informace získáte na: tel.: 487 878 213 , e-mail: vkostalova@vez.spr.justice.cz

 


 

Věznice Stráž pod Ralskem nabízí obsazení volných služebních míst

STRÁŽNÝ A DOZORCE

 

NABÍZÍME:

náborový příspěvek 100 000 Kč
nástupní služební příjem 23 720 Kč
po 1. roce ve služebním poměru služební příjem 27 600 Kč

• po dosažení 15 let služby výsluhový příspěvek a ozdravné pobyty;
• 30 dnů dovolené;
• možnost dalšího vzdělávání a kariérního růstu;
• ubytování na ubytovně v místě pracoviště, možnost získání městského bytu;
• podnikové stravování včetně příspěvku • odměny při životním a pracovním jubileu;
• příspěvek na rodinnou a dětskou rekreaci;
• rekreaci na zotavovnách VS ČR
• permanentky do rekreačních a sportovních zařízení;
• čerpání bezúročných půjček z FKSP;
• lékařskou péči;
• využití posilovny a sauny.

Podrobné informace a bližší požadavky na příslušníka Vězeňské služby ČR získáte na:
telefon: 487 878 212, 487 878 231
e-mail: info@vez.spr.justice.cz