Hledáte si brigádu při studiu? Nebojíte se čísel, ale naopak Vás baví? Máte analytické myšlení? Zajímá Vás výzkum? Tak to jste tu správně: právě hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici specialisty/ky statistického zpracování dat. Praxe není nutná!
Kdo jsme?
ResSOLUTION Group s.r.o. je renomovaná česká výzkumná agentura s rodinnou atmosférou, sídlem na pražském Žižkově a bohatými zkušenostmi v oblasti průzkumu trhu.
Co u nás budete dělat?
Hlavní náplní práce je zpracování dat z našich výzkumů. To znamená pomoc s formální přípravou dotazníků a po uzavření výzkumu zpracování odpovědi do „srozumitelné“ formy (tabulky, prezentace…) podle požadavků klientů.
Koho hledáme?
Kolegu/kolegyni na částečný úvazek (DPP), které/mu nechybí:
– Pracovitost, přemýšlivost a iniciativní přístup k práci;
– Kladný vztah k číslům a analytické myšlení;
– Pečlivost, přesnost, systematičnost;
– Schopnost rychle se učit novým věcem;
– Znalost práce s MS Office (především s Excelem).
Náš tým funguje na principech férovosti a pečlivosti a každodenní úkoly plníme ve stanovených termínech. Zapadnete mezi nás? 🙂
Co Vám za to nabízíme?
– Činnost na zajímavých výzkumných projektech pro klienty z různých sektorů.
– Neformální prostředí a mladý a přátelský kolektiv lidí, kteří spolu rádi tráví čas i mimo práci.
– Příležitost skvěle nastartovat Vaši kariéru v oblasti výzkumu.
– Samozřejmostí je zaškolení a seznámení s tím, jak to v oboru chodí.
– Interní odborná školení, které Vám pomohou s profesním rozvojem.
– Pravidelné týmové soutěže, grilovačky, dobročinné akce nebo promítání filmů.
– Krásný výhled na Žižkovskou věž přímo z kanceláří 🙂
Máte zájem o HPP? Ozvěte se nám také!
Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete nám své aktuální CV na e-mail jobs@ressolution.cz. Těšíme se, až se s Vámi poznáme!
Zveřejněno: 15. 4. 2024
Jaké máme požadavky:
• VOŠ/VŠ vzdělání dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách
• znalost zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách
• praxe v sociálních službách
• řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)
• uživatelská znalost MS Office (zejména MS Word a MS Excel)
• organizační schopnosti a zodpovědnost
• pečlivost, empatický přístup, dobré komunikační schopnosti, časovou flexibilitu
• motivace k osobnímu rozvoji v problematice práce s dětmi a rodinou
• odolnost vůči stresu
Co budete dělat:
• podporovat rodiny s dětmi, aby samostatně zvládly svou nepříznivou sociální a ekonomickou situaci, posilovat rodičovské kompetence rodičů, aby vytvářeli podnětné a bezpečné prostředí pro své děti, doprovázet rodiny v rozšiřování přirozené sociální sítě rodiny, působit preventivně proti umístění dítěte mimo rodinu
• vyhodnocovat spolupráci s uživateli (individuální plánování) a vést spisovou dokumentaci, zpracovávat zprávy pro OSPOD
• poskytovat základní sociálně-právní poradenství
• úzce spolupracovat s pracovníky OSPOD, školami, volnočasovými zařízeními, úřady, psychology a dalšími odborníky
• aktivně se podílet na zvyšování kvality služeb
Co Vám můžeme nabídnout:
• 2 týdny placeného volna navíc nad rámec řádné dovolené (celkem 30 dní ročně)
• stravenkový paušál 75 Kč/den
• možnost Home office
• pružná pracovní doba
• stabilitu, jistotu a budoucnost organizace
• příspěvek na vzdělávání, v případě zájmu podpora dalšího vzdělávání formou kvalifikační dohody
Termín nástupu: ihned/dohodou
Forma: pracovní smlouva na plný úvazek
Místo pracoviště: adresa kanceláře služby: Mostní 70, Kolín
Výběrové řízení bude probíhat online a v Praze na adrese Strakonická 98, Praha 5 – Lahovice.
Strukturovaný životopis a stručný motivační dopis zasílejte na tereza.cechova@sos-vesnicky.cz
Oba dokumenty jsou základní podmínkou pro zařazení do výběrového řízení.
Zveřejněno: 15. 4. 2024
Jaké máme požadavky:
• VOŠ/VŠ vzdělání dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách
• znalost zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách
• praxe v sociálních službách
• řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)
• uživatelská znalost MS Office (zejména MS Word a MS Excel)
• organizační schopnosti a zodpovědnost
• pečlivost, empatický přístup, dobré komunikační schopnosti, časovou flexibilitu
• motivace k osobnímu rozvoji v problematice práce s dětmi a rodinou
• odolnost vůči stresu
Co budete dělat:
• podporovat rodiny s dětmi, aby samostatně zvládly svou nepříznivou sociální a ekonomickou situaci, posilovat rodičovské kompetence rodičů, aby vytvářeli podnětné a bezpečné prostředí pro své děti, doprovázet rodiny v rozšiřování přirozené sociální sítě rodiny, působit preventivně proti umístění dítěte mimo rodinu
• vyhodnocovat spolupráci s uživateli (individuální plánování) a vést spisovou dokumentaci, zpracovávat zprávy pro OSPOD
• poskytovat základní sociálně-právní poradenství
• úzce spolupracovat s pracovníky OSPOD, školami, volnočasovými zařízeními, úřady, psychology a dalšími odborníky
• aktivně se podílet na zvyšování kvality služeb
Co Vám můžeme nabídnout:
• 2 týdny placeného volna navíc nad rámec řádné dovolené (celkem 30 dní ročně)
• stravenkový paušál 75 Kč/den
• možnost Home office
• pružná pracovní doba
• stabilitu, jistotu a budoucnost organizace
• příspěvek na vzdělávání, v případě zájmu podpora dalšího vzdělávání formou kvalifikační dohody
Termín nástupu: ihned/dohodou
Forma: pracovní smlouva na plný úvazek
Místo pracoviště: adresa kanceláře služby: Husinecká 567/3, Praha 3
Výběrové řízení bude probíhat online a v Praze na adrese Strakonická 98, Praha 5 – Lahovice.
Strukturovaný životopis a stručný motivační dopis zasílejte na tereza.cechova@sos-vesnicky.cz
Oba dokumenty jsou základní podmínkou pro zařazení do výběrového řízení.
Zveřejněno: 15. 4. 2024
Požadujeme:
– magisterské VŠ – jednooborová psychologie
– schopnost komunikace a jednání s lidmi
– spolehlivost, zodpovědnost, tvořivost
– kladný vztah k dětem
– pracovitost
Nabízíme:
– práci na úvazek 1,0 i částečný
– nástup možný ihned
– dovolená 40 dnů, možnost indispozičního a studijního volna
– finanční podpora odborného a osobnostního vzdělávání
– supervize, intervize, zapojení do růstových profesních skupin
– týmová podpora, odborné vedení začínajících pracovníků
– jistota stabilní práce
– práce v nově zrekonstruovaném prostředí v pohádkovém městě Jičín
– možnost seberealizace v rámci diagnostiky i intervenčních programů individuálních i skupinových
Kontakujte nás: a.chudobova@pppjicin.cz, 17. listopadu 861, 506 01 Jičín.
Více informací: https://www.poradenstvikhk.cz/ppp/ppp-jicin/
Zveřejněno: 15. 4. 2024
Základní škola Hostivice Praha – západ přijme školního psychologa na plný úvazek.
Předpokladem je ukončené magisterské studium jednooborové psychologie, základní zkušenosti z práce s dětmi a dokončený nebo alespoň započatý akreditovaný výcvik v psychoterapii.
Plat až 70.000,- Kč/měsíčně. Nástup možný ihned.
Nabídky s životopisem zasílejte na adresu: hana.ptackova@zshostivice.cz
Zveřejněno: 9. 4. 2024
Rámcová náplň práce:
– sociální práce s dětmi a mládeží s rizikovými projevy chování
– sociálně-výchovná činnost s klienty
– ambulantní forma práce
– spolupráce na tvorbě metodických materiálů služby
Požadujeme:
– VŠ, VOŠ vzdělání a odborná způsobilost dle zákona 108/2006 Sb. o sociálních službách (sociální pracovník – nejedná se o pracovníka v sociálních službách, psycholog, speciální pedagog)
– trestní bezúhonnost
– schopnost komunikace a práce s dětmi a mládeží
– samostatnost v rozhodování a flexibilitu
– ochotu pracovat v odpoledních hodinách
– zodpovědnost a spolehlivost
– ochotu dále se vzdělávat
– znalost práce na PC
– řidičský průkaz B
– praxe v oboru vítána
– praxe v individuálním plánování s klientem výhodou
Nabízíme:
– odpovídající platové ohodnocení
– 1,0 pracovní úvazek
– zaškolení a podporu (supervize, metodické vedení)
– zajímavou a kreativní práci v sociální oblasti
– prostor pro profesní a osobní růst
– 25 dní dovolené
– nástup možný ihned
Nazbytné náležitosti přihlášky:
– motivační dopis
– strukturovaný životopis
– čestné prohlášení o trestní bezúhonnosti (v případě přijetí je nutno doložit výpisem z rejstříku trestů)
Své žádosti zasílejte na adresu: STŘED, z. ú., Lenka Homolková, Mládežnická 229, 674 01 Třebíč nebo na e-mail: homolkova@stred.info
Bližší informace: Michaela Jeřábková, DiS., email: jerabkova@stred.info, tel. 775 725 601
Zveřejněno: 9. 4. 2024
Místo výkonu práce: Mládežnická 536, Trutnov 541 02
Vzdělání: vysokoškolské (vhodné i pro absolventy VŠ)
Pracovní období: po 3 měsíční zkušební době smlouva na rok s výhledem na neurčito
Náplň práce: individuální konzultace s klienty, práce s celým rodinným systémem, psychologická diagnostika, metodické vedení pedagogů, součinnosti s dalšími institucemi
Podrobnější informace:
Požadujeme ukončené vysokoškolské vzdělání odpovídající zákonu č. 563/2004 Sb. o pedagogických pracovnících.
Nabízíme platové ohodnocení dle NV č. 341/2017 Sb. ve znění zdejších předpisů, 13. platová třída – nástupní plat dle započitatelné praxe, dále zvláštní příplatek a po skončení 3 měsíční zkušební doby osobní ohodnocení.
Nabízíme:
– 40 dnů dovolené + 12 dní studijního volna
– příspěvek FKSP
– stavenky
– finanční podpora dalšího vzdělávání
– práce v multioborovém týmu
Požadujeme:
– komunikativnost, samostatnost
– schopnost týmové práce
– řidičský průkaz skupiny B
Více informací u vedoucí střediska Mgr. Geislerové na emailu svp.varianta@seznam.cz.
V případě zájmu o volnou pracovní pozici prosím zašlete Váš životopis na výše uvedený email, budeme Vás kontaktovat.
Zveřejněno: 11. 3. 2024
Nabízíme zajímavé zaměstnání s osobami s PAS (rodiny s dětmi)
Požadujeme:
– ukončené vzdělání odpovídající požadavkům kvalifikace sociálního pracovníka dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách ve znění pozdějších změn
– zkušenosti s poskytováním sociálních služeb, schopnost komunikace a navazování bezkonfliktních vztahů
– vhled do problematiky osob s PAS (a ochotu se učit nové věci)
– orientaci ve standardech sociálních služeb a v legislativě důležité pro nabízenou profesi
– znalost práce na PC a schopnost pracovat na komunikačních platformách
– schopnost pracovat kreativně
Vítáme:
– jazykovou vybavenost (anglický, německý jazyk)
– řidičský průkaz skupiny B
Nabízíme:
– výše úvazku 1,0 s nástupem ihned
– tříměsíční zkušební doba
– zajímavé zaměstnání, platové podmínky v závislosti na délce praxe, v intervalu od 30 do 40 tisíc Kč
– 5 týdnů dovolené, 4 dny sick days
– možnost dalšího vzdělávání a postupná odborná profilace
– pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) s možností prodloužení
Vaše strukturované životopisy s motivačním dopisem zasílejte na adresu zapletalova@zasklem.com nebo na telefon 777 089 097.
Zveřejněno: 11. 3. 2024
Člověk v tísni je přední česká neziskovka, která pomáhá doma i ve světě. Neděláme to však sami! Pomáháme jen díky štědrosti našich dárců. Právě proto hledáme do našeho fundraisingového týmu analytika/čku, který/á pomůže s péčí o naši dárcovskou databázi. Cílem naší práce je, aby pro každého dárce bylo darování snadné, příjemné a aby byl vždy kvalitně informovaný o tom, jak s dary nakládáme.
Lokalita: Praha 2 (I.P. Pavlova
Termín nástupu: ihned nebo dle dohody
Úvazek: 1,0 (možno 0,9 po dohodě)
Pracovní smlouva: na dobu neurčitou
Mzda: 38.000,- až 42.000,- dle Vašich zkušeností
Co bude náplní Vaší práce?
– spolu s dalšími kolegy a kolegyněmi z analytické týmu spravovat dárcovskou databázi, s láskou o ni pečovat a zodpovídat za správnost údajů;
– průběžné vyhodnocování a interpretace výsledků;
– segmentace dárců pro různé typy oslovení (callcentrum, mailing…);
– další různorodé analytické a rozvojové úkoly;
– spolupráce s dalšími zkušenými kolegy, kteří jsou v přímém kontaktu s dárci, starají se o kvalitu dat v databázi, o naše účetnictví, komunikují s misemi či spravují naše digitální kampaně;
– hledání nových řešení a nastavování procesů.
Jak si představujeme ideální/ho kandidáta/ku?
– bude sdílet hodnoty naší organizace i zápal a chuť pro podporu našich skvělých dárců;
– zajímá ho/ji práce s databázemi (předchozí zkušenost výhodou);
– má analytické a technické myšlení;
– baví ho/ji práce s daty, rozumí si velmi dobře s Excelem (pokročilé funkce jako SVYHLEDAT, COUNTIF apod., kontingenční tabulky a grafy; výhodou znalost Power Query);
– čeština na dobré úrovni psanou i mluvenou formou;
– rád/a se naučí něco nového; nebojí se moderních témat jako je automatizace a využití umělé inteligence (AI) pro analýzu dat a zefektivňování procesů;
– má smysl pro detail, je komunikativní, svou práci a termíny si rád/a sám/sama plánuje a hlídá;
– bude s námi sdílet nadšení posouvat a zefektivňovat naše aktivity.
Co Vám nabízíme?
– možnost seznámit se s fungováním jednoho z nejefektivnějších fundraisingových týmů v ČR a aktivně se na jeho činnostech podílet;
– pestrou a smysluplnou práci v jedné z největších neziskových organizací v ČR;
– skvělé kolegy, kteří se rádi potkají i po práci a jsou si navzájem nápomocní;
– prostředí, kde můžete realizovat své nápady, být kreativní a ihned vidět výsledky;
– možnost školení a dalšího osobního rozvoje (včetně kurzů na Seduo či jazykových kurzů)
– možnost účastnit se zajímavých akcí, které ČvT organizuje (Festival Jeden svět a další kulturní akce);
– nástupní mzda až 42 000 Kč při plném úvazku dle předchozích zkušeností;
– 25 dnů dovolené, 3 sick days, 3 dny samostudia;
– neformální a otevřené pracovní prostředí;
– možnost občasného home office;
– možnost vzít do práce zvířecího mazlíčka;
– dětský klub pro předškolní děti našich zaměstnanců.
Pokud Vás nabídka zaujala, pošlete nám prosím svůj životopis a motivační dopis prostřednictvím tohoto odkazu:
Těšíme se na Vaši reakci!
Zveřejněno: 11. 3. 2024