Studium

Pracovní příležitosti

KONTAKT

STUDIJNÍ ODDĚLENÍ
Mgr. Kateřina Volná

tel. +420 221 619 325

hl. budova, 1. p, místnost 126a

VÝZVA PRO ZAMĚSTNAVATELE

Vážení zaměstnavatelé,

své nabídky pracovních příležitostí pro studenty FF UK zasílejte prosím na uvedený kontakt.

Děkujeme.


NABÍDKY PRACOVNÍCH PŘÍLEŽITOSTÍ PRO STUDENTY

  • Lektor/ka cizích jazyků – Jazyková škola Vista hledá do svého týmu nové posily na pozice lektorů cizích jazyků. Pokud umíte jakýkoliv cizí jazyk a máte zájem o flexibilní a finančně zajímavou práci, tak výuka je ta správná volba. Jsme malá jazyková škola, která se specializuje na individuální výuku a kurzy ušité na míru. Učíme všechny věkové kategorie i jazykové úrovně. Největším benefitem je naprostá flexibilita – je totiž čistě na Vás, který kurz vezmete a který přenecháte kolegům. Vše se přesně uzpůsobí Vašim časovým možnostem a preferovaným kurzům. V případě zájmu pošlete svůj životopis na martina.vyhlidova@gmail.com a my se Vám ozveme. Nástup je možný ihned.
  • Recepční Office Support – Jazyková škola Wall Street English a Škola němčiny Praha nabízí studentům brigádu na recepci, v rozsahu 20 hodin týdně, v pohodovém prostředí v centru Prahy, s nadstandardním platovým ohodnocením. Náplní práce je zajištění běžného chodu školy, podpora učitelů a kontakt se student.Požadujeme časovou flexibilitu (směny se přizpůsobují rozvrhu každé recepční), reprezentativní vystupování, pracovní nasazení a dobrou znalost angličtiny. Práce vhodná při studiu, preferujeme dlouhodobou spolupráci. Nástup možný ihned. Životopisy prosím zasílejte na MAREK.OUREDNIK@WALLSTREETENGLISH.CZ
  • Kariéra ve státní správě – Pro našeho klienta, specializovaná pracoviště při Ministerstvu vnitra, hledáme několik zaměstnanců s VŠ na odborné pozice:Referent specialista/Analytik (zahraniční vztahy)
    Zaměstnanec na této pozici aktivně využije znalost cizích jazyků a dalších vědomostí získaných během studia VŠ i případné praxe, bude se podílet na analýze i tvorbě odborných studií a materiálů, po zapracování se stane členem profesionálního pracovního týmu.
     Požadavky:

    • Ukončená VŠ (přednost budou mít absolventi magisterského studia) – ucházet se mohou i studenti s předpokladem zdárného dokončení studia v horizontu jednoho roku
    • Prokazatelné znalosti a zájem o dění v regionu Balkánu – podmínkou (rozveďte v CV nebo v motivačním dopisu)
    • Znalost některého z balkánských jazyků (makedonština, albánština, srbština/chorvatština) nebo ruský jazyk (aktivně) a ochota doplnit si znalost některého z výše uvedených jazyků po nástupu do zaměstnání za podpory zaměstnavatele
    • Anglický jazyk na komunikativní úrovni (další cizí jazyky vítány)
    • Schopnost samostatného myšlení, připravenost učit se nové věci
    • Sociálně vyzrálá osobnost
    • Ochota k občasným zahraničním pracovním cestám (u některých pozic)
    • Samozřejmostí je dobrá uživatelská znalost práce s IT
    • Občanství ČR
    • Řidičský průkaz na osobní automobil výhodou

    Uvítáme uchazeče s absolvovanými zahraničními studijními pobyty či pracovní stáží (není podmínkou).Nabízíme trvalé zaměstnání na plný úvazek v Praze v prestižní státní instituci, velmi dobré platové ohodnocení, které bude dojednáno s každým uchazečem individuálně dle jeho odborných znalostí, schopností a případné praxe (nástupní plat od cca 35 tisíc/měsíčně, pravidelné odměny při dosahování dobrých pracovních výsledků, platový postup do budoucna zajištěn).
    Kontakt pro zasílání nabídek a CV:Mgr. K. Pinto e-mail: pinto.k@seznam.cz mobil:  +420 724 486 991

 

  • Kariéra ve státní správě – Pro našeho klienta, specializovaná pracoviště při Ministerstvu vnitra, hledáme několik zaměstnanců s VŠ na odborné pozice: Referent specialista/Analytik
    Zaměstnanec na této pozici aktivně využije znalost cizích jazyků a dalších vědomostí získaných během studia VŠ i případné praxe, bude se podílet na analýze i tvorbě odborných studií a materiálů, po zapracování se stane členem profesionálního pracovního týmu.
     Požadavky:

    • Ukončená VŠ (přednost budou mít absolventi magisterského studia) – ucházet se mohou i studenti s předpokladem zdárného dokončení studia v horizontu jednoho roku
    • Prokazatelné znalosti a zájem o dění v regionu Dálného východu – podmínkou (rozveďte v CV nebo v motivačním dopisu)
    • Čínský nebo vietnamský jazyk (alternativou může být ochota doplnit si znalost některého z uvedených jazyků po nástupu do zaměstnání za podpory zaměstnavatele)
    • Anglický jazyk na komunikativní úrovni (další cizí jazyky vítány)
    • Schopnost samostatného myšlení, připravenost učit se nové věci
    • Sociálně vyzrálá osobnost
    • Ochota k občasným zahraničním pracovním cestám (u některých pozic)
    • Samozřejmostí je dobrá uživatelská znalost práce s IT
    • Občanství ČR
    • Řidičský průkaz na osobní automobil výhodou

    Uvítáme uchazeče s absolvovanými zahraničními studijními pobyty či pracovní stáží (není podmínkou).Nabízíme trvalé zaměstnání na plný úvazek v Praze v prestižní státní instituci, velmi dobré platové ohodnocení, které bude dojednáno s každým uchazečem individuálně dle jeho odborných znalostí, schopností a případné praxe (nástupní plat od cca 35 tisíc/měsíčně, pravidelné odměny při dosahování dobrých pracovních výsledků, platový postup do budoucna zajištěn).
    Kontakt pro zasílání nabídek a CV: Mgr. K. Pinto e-mail: pinto.k@seznam.cz mobil:  +420 724 486 991

 

  • Výběrová řízení na stáž v Českých centrech – Česká centra, příspěvková organizace Ministerstva zahraničních věcí ČR, vyhlašují 3 výběrová řízení na tříměsíční stáže v ústředí Českých center na Oddělení lidských zdrojů, do Kanceláře Generálního ředitele a na Úsek finanční a interní správy. Nabídky jsou určena pro studenty bakalářského nebo magisterského studia.
    Termíny stáží: březen – květen
    Požadavky Českých center:

    • hlubší zájem o činnost Českých center,
    • dobrá znalost práce na PC (Microsoft Excel, Microsoft Word)
    • dobré komunikační schopnosti a odpovědnost,
    • schopnost týmové spolupráce,
    • časová flexibilita a komunikativnost.

    Nabízíme:

    • práci v zajímavém prostředí Českých center, státní příspěvkové organizace MZV ČR,
    • samostatnou práci na zadaných úkolech,
    • práci v malém dynamickém kolektivu,
    • získání a prohloubení praktických dovedností,
    • potvrzení o absolvování stáže v Českých centrech.

    Podmínky výběrového řízení – Přihláška musí obsahovat:

    • motivační dopis,
    • vyplněný dotazník ČC,
    • strukturovaný životopis.

    Přihlášky do výběrového řízení zasílejte emailem na adresu pers-staze@czech.cz do pondělí 6. března 2017.Více informací najdete na webu www.czechcentres.cz/kariera/staze

 

  • KROUŽKY – Nabídka brigády a odborné praxe Milí studenti, přidejte se k nám, do týmu našich lektorů zájmových kroužků pro děti v mateřských a základních školách.Nabízíme vám možnost příjemné brigády v čase a oboru, který si sami vyberete z nabídky.Co u nás můžete získat:
    • zkušenosti s pedagogickou prací v reálném prostředí;
    • zdarma studium na kvalifikaci Pedagog volného času;
    • zdarma odborné kurzy akreditované MŠMT;
    • za kvalitní práci odpovídající finanční ohodnocení

    (až 250 Kč/hod.) a další bonusy;

    • praxi v dynamické organizaci s dlouholetou tradicí

    a týmem kvalifikovaných metodiků a kvalitního managementu.

    Máte-li co předat dál, nenechávejte si to pro sebe.

    Máte-li čas, nezůstávejte doma a přijďte mezi nás.

    Vrátíme vám to, u nás je zvykem si pomáhat a podporovat se navzájem v mnoha směrech, vaší touhu po seberealizaci rádi podpoříme.

    S vyškolením a pomocnou rukou se na nás můžete spolehnout, tak pokud máte občas volno mezi 12 až 17h, ozvěte se nám co nejdříve na: personalni@krouzky.cz

    Těšíme se na vás my i děti 🙂 !

    Tým KROUŽKY
    www.krouzky.cz

  • Soukromá hotelová škola s 25letou tradicí přijme od 1. září 2017 učitele jazyků – AJ + ŠJ a ZSV.
    Kontakt: info@pshs.cz, tel. 283 101 141, 777 073 670
  • ROZEHNAL & KUCHAŘ ADVOKÁTNÍ KANCELÁŘ
  • Nabídka práce:
    Pro posílení našeho týmu advokátní kanceláře přijmeme studentku/ studenta – na částečný úvazek
    Pracovní náplň:
    – Komunikace s úřady, soudy
    – Zpracování jednoduchých právních stanovisek
    – Administrativní podpora advokátů a advokátních koncipientů
    – Tisky, kompletace a skenování dokumentů včetně vedení archivu smluv u externích klientů
    – Pochůzky
    Požadujeme:
    – Orientace v platném právu
    – Dobrá znalost anglického jazyka
    – Výborná znalost MS Office – zejména Word (formátování textů), Outlook
    – Dobré organizační a vyjadřovací schopnosti
    – Zodpovědný přístup k řešeným problémům
    Nabízíme:
    – Nástup možný ihned
    – Částečný úvazek (cca 10 – 20 hodin týdně)
    – Práci v příjemném, menším kolektivu
    – Částečný home office
    – Možnost dalšího vzdělávání a osobního růstu
    Kontakt:
    Pokud máte zájem stát se součástí našeho týmu, zašlete Váš životopis s fotografií na email: sekretariat@ak-rozehnal.cz.

 

  • Hledáme sociálního pracovníka do Nízkoprahového klubu pro děti a mládež HoPo v Horních Počernicích na 0,75 úvazek. Nástup možný od poloviny února.Více info na: http://neposeda.org/prace/

 

  • Vedoucí služby osobní asistence – DOMA z. s. poskytuje sociální službu osobní asistenci v domácnostech klientů v Praze a Středočeském kraji. Sídlo společnosti je Na Strži 1683/40, Praha 4. Cílem výběrového řízení je najít odborného vedoucího sociální služby.Požadujeme:
    • VŠ vzdělání v sociální oblasti (kvalifikační předpoklady pro sociálního pracovníka podle zákona 108/2006 Sb.  minimálně 1 rok praxe)
    • Dobrá znalost zákona o sociálních službách, standardů a správy metodik
    • Umět strukturovaně předávat podřízeným informace
    • Znalost práce s PC (Word a Excel)
    • Organizační schopnosti a systematičnost
    • Samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost a bezproblémovost
    • Spolupodílení se na vizi a rozvoji organizace
    • Řidičské oprávnění skupiny B (aktivní řidič)

     

    Nabízíme:

    Pracovní úvazek 1,0 HPP na dobu neurčitou (případně je možné domluvit i zkrácený úvazek)

    • Podporu dalšího vzdělávání
    • Samostatnou a odbornou práci
    • Sick-days
    • Spoluúčast na rozhodování
    • Po zapracování finanční a nefinanční benefity
    • Náborový příspěvek

     

    Náplň práce:

    • Odborné vedení služby osobní asistence
    • Základní sociální poradenství
    • Odpovědnost za soulad poskytovaných služeb se zákonem o sociálních službách a dalšími zákonnými normami
    • Iniciativa ve smyslu podávání návrhů na změny v souvislosti s detailní znalostí služeb poskytovaných organizací

    Jestliže Vás uvedená pozice oslovila a splňujete požadavky, zašlete CV a motivační dopis v odpovědním systému nebo na email info@adoma-os.cz

 

  • Kastelán Státního zámku Duchcov vypisuje výběrové řízení na pozici sezónního průvodce na Státním zámku Duchcov
    • Požadavky:
    • vysokoškolské nebo středoškolské vzdělání humanitního zaměření (historie, dějiny umění, architektura, památková péče, muzeologie, cestovní ruch, cizí jazyky apod.)
    • výborná znalost českého jazyka
    • aktivní znalost německého jazyka, anglický a ruský jazyk výhodou
    • trestní bezúhonnost doložená Výpisem z evidence rejstříku trestů
    • organizační schopnosti a flexibilita
    • ochota se dál vzdělávat
    • praxe v turistickém ruchu a divadelní zkušenosti výhodou
    • Nabízíme:
    • pracovní poměr na dobu určitou od 25.03. do 31.10.2017 s možností dlouhodobější spolupráce; pracovní doba je nerovnoměrně rozvržená, v okrajových měsících sezóny – v dubnu a říjnu – pouze o víkendech a svátcích
    • dovolenou 5 týdnů v kalendářním roce
    • příspěvek na stravování
    • další výhody z fondu kulturních a sociálních potřeb v rozsahu sjednaném kolektivní smlouvou
    • tarifní plat dle zákona 262/2006 Sb. a nařízení vlády č. 564/2006 Sb. ve znění pozdějších předpisů
    • práci v zajímavém prostředí národní kulturní památky
    • možnost aktivního využití cizího jazyka
    • Začátek pracovního poměru:
    • nástup od 25.03.2017
    • Nabídka musí obsahovat:
    • strukturovaný životopis s kontaktními údaji (adresa, telefonické spojení, e-mail), přehledem praxe a jazykových znalostí
    • motivační dopis
    • Nabídky posílejte v elektronické podobě na e-mailovou adresu zámku duchcov@npu.cz do 20.01.2017. Vybraní uchazeči budou zváni k ústnímu pohovoru, který se bude konat dne 24.01.2017 na Státním zámku Duchcov.

 

  • ZAJÍMAVÁ NABÍDKA BRIGÁDY – Kustod na Petřínské rozhledně a v Zrcadlovém bludišti – Hledáme kustody pro Petřínskou rozhlednu a Zrcadlové bludiště.
    • Popis práce:
    • Zajištění provozu obou objektů v prostorách pro návštěvníky
    • Komunikace s návštěvníky i v cizím jazyce
    • Požadavky:
    • Věk nad 18 let, maturita
    • Znalost minimálně 1 cizího jazyka
    • Velmi dobré komunikační schopnosti
    • Příjemné a profesionální vystupování
    • Zodpovědnost a kolegialita
    • Časová flexibilita – nutnost pracovat nejen o víkendech, ale i ve všední den, 8 – 12hodinové směny, volba dnů na směny je po domluvě
    • Nástup možný ihned.
    • Práce je vhodná nejen pro studenty.
    • V případě zájmu o nabízenou pozici zašlete svůj životopis na níže uvedenou mailovou adresu. Kontakt: PhDr. Helena Brabencová, vedoucí provozu Petřínská rozhledna a Zrcadlové bludiště, brabencova@muzeumprahy.cz