OTÁZKY NA STUDIUM:
- Jak celkově hodnotím poskytování informací studentům ze strany katedry/ústavu kde studuji, týkající se změn a přijatých opatření v souvislosti s COVID-19?
- Informace ze strany katedry/ústavu kde studuji, týkající se změn a přijatých opatření v souvislosti s COVID-19, pro mne byly užitečné a pomohly mi při řešení mých otázek spojených se studiem na FF UK (uveďte prosím na škále od 1 do 5, kdy 1 je nejlepší a 5 nejhorší hodnocení).
- Informace ze strany katedry/ústavu kde studuji, týkající se změn a přijatých opatření v souvislosti s COVID-19, pro mne byly srozumitelné a jasné (uveďte prosím na škále od 1 do 5, kdy 1 je nejlepší a 5 nejhorší hodnocení).
- Informace ze strany katedry/ústavu kde studuji, týkající se změn a přijatých opatření v souvislosti s COVID-19, jsem dostával/a včas (uveďte prosím na škále od 1 do 5, kdy 1 je nejlepší a 5 nejhorší hodnocení).
- Jak celkově hodnotím poskytování informací studentům ze strany vedení fakulty, týkajících se změn a přijatých opatření v souvislosti s COVID-19?
- Informace ze strany vedení fakulty, týkající se změn a přijatých opatření v souvislosti s COVID-19, pro mne byly užitečné a pomohly mi při řešení mých otázek spojených se studiem na FF UK (uveďte prosím na škále od 1 do 5, kdy 1 je nejlepší a 5 nejhorší hodnocení).
- Informace ze strany vedení fakulty, týkající se změn a přijatých opatření v souvislosti s COVID-19, pro mne byly srozumitelné a jasné (uveďte prosím na škále od 1 do 5, kdy 1 je nejlepší a 5 nejhorší hodnocení).
- Informace ze strany vedení fakulty, týkající se změn a přijatých opatření v souvislosti s COVID-19, jsem dostával/a včas (uveďte prosím na škále od 1 do 5, kdy 1 je nejlepší a 5 nejhorší hodnocení)
OTÁZKY NA OBOR:
- Rádi bychom Vás požádali o stručné vyjádření k následujícím oblastem:
a) Poskytování služeb souvisejících s působením neslyšících a nedoslýchavých studentů a akademiků na UK (zápis, tlumočení, speciální výuka – jazyková a jiná, přepis aj.);
b) Přístup ÚJKN ke studentům se specifickými potřebami a obecně ke studentům, kteří se nachází v nějaké „nestandardní studijní či životní situaci“;
c) Cokoli co se týká Vašeho studia a/nebo činnosti ÚJKN a považujete za důležité se s námi o to podělit.
OTÁZKY NA PARALELKU:
- Je podle vás předmět vhodný pro distanční výuku i mimo období nouzového stavu?
- Jak se změnila náročnost předmětu a podmínek atestace po přechodu na distanční formu? (Zhodnoťte, jestli se předmět stal těžším, nebo lehčím se změnou formy výuky. Jak se změnily nároky na domácí práci, samostudium, závěrečné atestace apod.?)
- Jak jste byl/a celkově spokojen s distanční výukou po dobu nouzového stavu? (Zhodnoťte na škále, jaká byla vaše celková spokojenost s výukou předmětu distančními formami.)
- S uvážením všeho, co jste do této chvíle vyplnil/a, zhodnoťte, prosíme, předmět CELKOVĚ.
- V čem by podle vás vyučující a předmět mohli být lepší? (Např. problematické odpadání hodin, nejasné vedení hodin, nepřiměřené požadavky na studenty atd.)
- Co na předmětu a na vyučujícím nejvíce oceňujete?
OTÁZKY NA VYUČUJÍCÍ: