Referent/ka nákupu majetku a služeb
Pracovní náplň:
- pořizovat majetek a služby pomocí jednodušších zadávacích postupů v rámci veřejných zakázek malého rozsahu
- provádět průzkum trhu na základě požadavků vědeckých týmů
- vypracovat objednávky na základě interních požadavků
- vést veškerou administrativu nákupů
- kontrolovat objednávky s příslušnou fakturou, cena a množství
- projednávání reklamací ze strany interních žadatelů a podílet se na jejich řešení
- vypracovávat reporty pro potřeby vedení
Požadujeme:
- vysokoškolské vzdělání (právnického či ekonomického směru výhodou)
- znalost zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, a zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv) výhodou
- organizační, komunikační schopnosti a zkušenosti s administrativou
- zodpovědnost, samostatnost, důslednost a praktické uvažování
- aktivní přístup k plnění úkolů
- dobré znalosti práce s výpočetní technikou (MS Office, prostředí Windows)
- základní znalost AJ
- trestní bezúhonnost
Nabízíme
- stabilní zázemí velké vzdělávací instituce
- zajímavou a odpovědnou práci
- odpovídající mzdové ohodnocení v souladu s Vnitřním mzdovým předpisem UK
- podporu dalšího odborného a jazykového vzdělávání
- 5 týdnů dovolené
- příspěvky na stravné
- pracoviště v centru Prahy s výbornou dostupností
- zaměstnanecké benefity
Možnost nástupu:
Ihned nebo dle dohody.
První smlouva na FF UK se vždy uzavírá na dobu určitou – 1 rok. Další, v případě oboustranné spokojenosti, do 31.12.2022 (po dobu trvání projektu KREAS).
Způsoby přihlášení:
- E-mailem:
Přihlášku v českém jazyce se všemi přílohami zašlete e-mailem na adresu eva.antosova@ff.cuni.cz.
Přiložte prosím motivační dopis a podrobný strukturovaný životopis.
Přihlášky posílejte do 5. 3. 2019.