Filozofická fakulta Univerzity Karlovy v Praze (FF UK) je se svými téměř 8 000 studenty a 800 zaměstnanci největší fakultou zaměřenou na studium humanitních věd v ČR. Zahraniční oddělení zajišťuje servis pracovníkům a studentům fakulty související se zahraničními aktivitami fakulty a internacionalizací a zabezpečuje související úkoly v oblasti zahraničních vztahů.
Na základě výběrového řízení se aktuálně hledá referent/ka pro pozici zajišťující následující agendu: ubytování zahraničních akademických pracovníků, letenky, vyplácení Fondu mobility a příspěvků MŠMT na vládní kulturní dohody (cestovné)
Popis pozice a její pracovní náplň
- úvazek 1,0
- objednávání letenek/jízdenek pro zaměstnance FFUK a s tím spojená administrativa
- objednávání ubytovaní v ČR pro hosty a spolupracovníky FFUK – primárně v ubytovacích zařízeních UK
- poskytování informací zájemcům o pobyt na FF UK, zájemcům o výjezd
- komunikace a vyřizování korespondence se zahraničními partnery, studenty, akademickými pracovníky
- administrativní zajištění proplácení cestovních náhrad studentům a akademickým pracovníkům, vyplácení příspěvků z fondu mobility UK
- podílení se na aktualizaci a administraci webových stránek zahraničního oddělení v rámci své agendy (v češtině a angličtině)
- provádění platebních transakcí prostřednictvím platební karty FF UK
- podíl na koncepčním a metodickém nastavování zpracovávané agendy s ohledem na zabezpečení jejího efektivního fungování
- další případné úkoly v rámci zajištění chodu zahraničního oddělení
Požadavky
- vzdělání: předpokládáno vysokoškolské, min. bakalářské (popřípadě odpovídající delší praxe se středoškolským vzděláním)
- zaměření: humanitní, veřejnosprávní, ekonomické, cestovní ruch
Další požadavky
- schopnost samostatné, konstruktivní a odpovědné práce
- velmi dobrá úroveň ústního i písemného projevu
- příjemné a vstřícné vystupování při komunikace s partnery s potřebnou mírou asertivity
- dobrá znalost anglického jazyka v mluvené i písemné formě (schopnost bezproblémové komunikace se zahraničními partnery osobně, telefonicky i v písemné formě)
- dobrá znalost práce s PC (MS Office, Internet)
- pozitivní a proaktivní přistup k řešení problému
- předchozí praxe na pozici s podobným zaměřením výhodou
- znalost univerzitního prostředí a jeho fungování výhodou
- bezúhonnost
Náležitosti přihlášky
- strukturovaný životopis
- motivační dopis (cca do1 normostrany)
Termín nástupu
- do konce listopadu 2015 (za odcházející pracovnici)
Výhrada
Děkanka FF UK si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu. Každý účastník výběrového řízení nese své náklady samostatně a nevzniká mu nárok na jejich úhradu.
Jak se ucházet o tuto pozici
Podrobný strukturovaný životopis a motivační dopis zasílejte na emailovou adresu vedoucího zahraničního oddělení Mgr. Ivo Skůčka – ivo.skucek@ff.cuni.cz, a to do 1. 11. 2015. E-mail v předmětu označte jako „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – referent/ka ZO“.
V Praze dne 8. 10. 2015