Pro studentské akce

Jste student/ka či studentský spolek a chtěli byste v Kampusu Hybernská:

Prostory pro studentské akce

1B – přednáškový sálSvětniceGaráž BSklep E – promítací sálSklep E – galerie3DLibrary of Languages

1B čili přednáškový sál

  • K dispozici: dataprojektor, plátno, kabely a redukce.
  • Kapacita: cca 40 lidí.

V případě zájmu napište na emailovou adresu studentska@kampushybernska.cz

Váš email by měl obsahovat následující informace:

  • Název akce a její krátká anotace
  • Datum konání akce a časové rozmezí (příprava až konec akce)
  • Očekávaný počet lidí
  • Veřejná či interní akce
  • Co je pro akci potřeba (dataprojektor, mikrofon, zvuková technika)
  • O jaký spolek nebo iniciativu se jedná
  • Kontakt na zodpovědnou osobu

Světnice

  • K dispozici: technika na vyžádání.
  • Využití: debatní akce, čtení, atp.
  • Kapacita: cca 35 lidí.
  • V případě zájmu napište na emailovou adresu studentska@kampushybernska.cz

Váš email by měl obsahovat následující informace:

  • Název akce a její krátká anotace
  • Datum konání akce a časové rozmezí (příprava až konec akce)
  • Očekávaný počet lidí
  • Veřejná či interní akce
  • Co je pro akci potřeba (dataprojektor, mikrofon, zvuková technika)
  • O jaký spolek nebo iniciativu se jedná
  • Kontakt na zodpovědnou osobu
Garáž B

  • Technika v garáži není.
  • Využití: menší výstavy, swapy, atp.
  • Kapacita: 35 lidí.
  • V případě zájmu napište na emailovou adresu studentska@kampushybernska.cz

Váš email by měl obsahovat následující informace:

  • Název akce a její krátká anotace
  • Datum konání akce a časové rozmezí (příprava až konec akce)
  • Očekávaný počet lidí
  • Veřejná či interní akce
  • Co je pro akci potřeba (dataprojektor, mikrofon, zvuková technika)
  • O jaký spolek nebo iniciativu se jedná
  • Kontakt na zodpovědnou osobu
Sklep E – promítací sál

  • K dispozici: dataprojektor, plátno, zvuková technika, kabely a redukce, věšák, cateringové nádobí.
  • Využití: promítání dokumentů či jakékoliv akce přednáškového typu.
  • Sál je v zimě vytápěný a v létě klimatizovaný.
  • Kapacita: 35 sezení + 20 stání.
  • V případě zájmu napištena emailovou adresu studentska@kampushybernska.cz

Váš email by měl obsahovat následující informace:

  • Název akce a její krátká anotace
  • Datum konání akce a časové rozmezí (příprava až konec akce)
  • Očekávaný počet lidí
  • Veřejná či interní akce
  • Co je pro akci potřeba (dataprojektor, mikrofon, zvuková technika)
  • O jaký spolek nebo iniciativu se jedná
  • Kontakt na zodpovědnou osobu
Sklep E – galerie

  • Využití: s velkou sklepní chodbou slouží k výstavám většího měřítka.
  • Loď je v zimě vytápěná a v létě klimatizovaná.
  • Kapacita: 100 lidí.
  • V případě zájmu napište na emailovou adresu studentska@kampushybernska.cz

Váš email by měl obsahovat následující informace:

  • Název akce a její krátká anotace
  • Datum konání akce a časové rozmezí (příprava až konec akce)
  • Očekávaný počet lidí
  • Veřejná či interní akce
  • Co je pro akci potřeba (dataprojektor, mikrofon, zvuková technika)
  • O jaký spolek nebo iniciativu se jedná
  • Kontakt na zodpovědnou osobu
3D

  • K dispozici: dataprojektor, zvukovou techniku a redukce.
  • Využití: větší přednášky, konference nebo debaty.
  • Kapacita: 50 lidí.
  • V případě zájmu napište na linda.fialova@ff.cuni.cz

Váš email by měl obsahovat následující informace:

  • Název akce a její krátká anotace
  • Datum konání akce a časové rozmezí (příprava až konec akce)
  • Očekávaný počet lidí
  • Veřejná či interní akce
  • Co je pro akci potřeba (dataprojektor, mikrofon, zvuková technika)
  • O jaký spolek nebo iniciativu se jedná
  • Kontakt na zodpovědnou osobu
Library of Languages

  • K dispozici: dataprojektor, reproduktory, kabely, redukce a flipchart.
  • Využití: semináře a menší workshopy.
  • Kapacita: 20 lidí.
  • V případě zájmu napište na linda.fialova@ff.cuni.cz

Váš email by měl obsahovat následující informace:

  • Název akce a její krátká anotace
  • Datum konání akce a časové rozmezí (příprava až konec akce)
  • Očekávaný počet lidí
  • Veřejná či interní akce
  • Co je pro akci potřeba (dataprojektor, mikrofon, zvuková technika)
  • O jaký spolek nebo iniciativu se jedná
  • Kontakt na zodpovědnou osobu

* Součástí techniky, která je v sálech k dispozici, není PC ani notebook. Pokud budete chtít používat náš projektor, notebook si musíte donést vlastní.

Co-work

Chybí vám v centru Prahy poklidné místo, kde se však nemusíte bát promluvit jako v knihovně? Nebo jste spolek a potřebujete místo na poradu či schůzi?

Nejen pro tyto případy je možné využít prostor co-worku v rámci Studentského domu (budova B) v Kampusu Hybernská! Co-work je pro vás zdarma k dispozici, stejně jako
jeho vybavení – flipchart, kancelářské potřeby, promítačka, zvuková technika, kabely a všechno, co pro kvalitní studium nebo práci potřebujete.

Funguje to úplně jednoduše: kdo dřív přijde, ten dřív sedí! Pokud si však přejete rezervovat celý co-work, napište nám na e-mail studentska@kampushybernska.cz a my to zařídíme.

Provozní doba

Pondělí až sobota: 9.00–17.00.