Letní škola badatelské výuky pro učitele se letos zaměřila na mezipředmětovou výuku

Jak propojovat dějepis s výukou jazyků, zeměpisu, literatury nebo filozofie? Jak technologie brání či podporují propojování různorodých oborových perspektiv ve výuce? Více než dvacet lektorů a lektorek nejen z Filozofické fakulty ale i dalších institucí sdílelo své metodiky a zkušenosti během workshopů, do kterých se aktivně zapojovali sami účastníci.

Učitelé a učitelky ocenili jak přenositelnost poznatků z workshopů do vlastní praxe, tak prostor pro sdílení mezi kolegy a reflexi vlastní práce: „Workshopy, kterých jsem se zúčastnil, byly skvěle připravené, jejich obsah lze přenést do praxe a zároveň byl prostor pro dotazy i sdílení.

Celou letní školu považuji za velmi inspirativní, děkuji, že se vám podařilo vytvořit tak bezpečný a inspirativní prostor, velmi ráda se zúčastním i dalších ročníků.

Program Letní školy odráží také pestrost oborů studovaných na Filozofické fakultě včetně jejich učitelských variant. Mezi lektory tak bylo možné najít jak vyučující, tak doktorandy Ústavu historie, Ústavu informačních studií a knihovnictví, Ústavu románských studií, Ústavu filosofie a religionistiky a Ústavu anglického jazyka a didaktiky.

Další informace o badatelské škole včetně dalších chystaných akcích pro učitele a učitelky najdete na webu: https://badatelskaletniskola.ff.cuni.cz/.

Fotografie: Nora Třísková


Související články