Výběrové řízení na pozici: ÚČETNÍ EKONOMICKÉHO ODDĚLENÍ

Co bude Vaším úkolem?

  • Zpracování tuzemských faktur, dobropisů a přenesené daňové povinnosti, provádění kontace a zaúčtování podle platného účtového rozvrhu,
  • zpracování zahraničních faktur včetně zaúčtování a dodanění DPH,
  • zpracování vnitrofaktur pohledávek i závazků v rámci univerzity včetně zaúčtování a dodanění DPH,
  • sledování, kontrola a doplňování údajů v aplikaci Vnitro-organizační účtování,
  • vystavování daňových dokladů a vystavování účetních dokladů v rámci své působnosti včetně odpovědnosti za věcné a účetní náležitosti dokladů,
  • agenda neuhrazených závazků a pohledávek (upomínky, urgence, návrhy),
  • kontrola vyúčtování zahraničních záloh a jejich dodanění DPH,
  • v agendě banka úhrada zahraničních plateb a připodepisování úhrad,
  • účtování o pohybech a přecenění majetku, kontrola investičního okruhu,
  • spolupráce s majetkovým referátem při evidenci a účtování investičních akcí,
  • provádění dokladové inventarizace, pohledávek a závazků, zakládání a zajišťování archivace dokladů dle platných předpisů,
  • aktivní sledování změn v metodice účetnictví a zajišťování aplikace v praxi,
  • příprava podkladů pro finanční audity a kontrolu,
  • zápis příchozích dokladů, sestavení příkazů k úhradě, zápis jednotlivých příkazů k úhradě.

 

Jaké požadavky byste měl/a splňovat?

  • Středoškolské vzdělání ekonomického směru,
  • znalost účetních postupů (znalost účtování nevýdělečných organizací výhodou),
  • základní znalost anglického jazyka – porozumění finančním dokladům v angličtině (např. ze zahraničních pracovních cest aj.),
  • znalost práce na PC (Word, Excel, …),
  • odpovědnost, spolehlivost, samostatnost, pečlivost, flexibilita,
  • znalost administrativy vysokoškolského prostředí je výhodou.

 

Co Vám nabízíme?

  • Úvazek 1,0,
  • pracovní smlouva na 1 rok, v případě vzájemné spokojenosti prodloužení pracovněprávního vztahu,
  • být součástí dynamického a stabilního oddělení, které je tvořeno aktivními lidmi, kteří vzájemně spolupracují a podporují se navzájem. Společně překonávají výzvy a vzájemně se inspirují a posouvají dále,
  • stabilní zázemí velké vzdělávací instituce, která podporuje inovace a nové nápady,
  • zajímavou a odpovědnou práci,
  • odpovídající mzdové ohodnocení v souladu s Vnitřním mzdovým předpisem UK,
  • příležitost k profesnímu růstu (další odborné vzdělávání aj.),
  • 25 dnů dovolené,
  • příspěvky na stravné,
  • pracoviště v centru Prahy s výbornou dostupností,
  • zaměstnanecké benefity: https://www.ff.cuni.cz/fakulta/oddělení-dekanatu/osobni-oddeleni/benefity.

 

Kdy nastoupíte?

  • Ihned nebo dle dohody

 

Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis a motivační dopis na e-mailovou adresu: alena.pelikanova@ff.cuni.cz

Přihlášky prosím zasílejte co nejdříve, nejpozději však do 31. 1. 2025. Vybraní uchazeči/uchazečky budou pozváni/y do druhého kola formou osobní schůzky.

Zasláním svého životopisu souhlasíte, aby FF UK zpracovávala Vaše osobní údaje pro účely vedení evidence uchazečů o zaměstnání v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. „O ochraně osobních údajů“ ve znění pozdějších podpisů po dobu trvání výběrového řízení.

Děkanka FF UK si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu. Každý účastník výběrového řízení nese své náklady samostatně a nevzniká mu nárok na jejich úhradu.