Co bude Vaším úkolem?
- Zpracování tuzemských faktur, dobropisů a přenesené daňové povinnosti, provádění kontace a zaúčtování podle platného účtového rozvrhu,
- zpracování zahraničních faktur včetně zaúčtování a dodanění DPH,
- zpracování vnitrofaktur pohledávek i závazků v rámci univerzity včetně zaúčtování a dodanění DPH,
- sledování, kontrola a doplňování údajů v aplikaci Vnitro-organizační účtování,
- vystavování daňových dokladů a vystavování účetních dokladů v rámci své působnosti včetně odpovědnosti za věcné a účetní náležitosti dokladů,
- agenda neuhrazených závazků a pohledávek (upomínky, urgence, návrhy),
- kontrola vyúčtování zahraničních záloh a jejich dodanění DPH,
- v agendě banka úhrada zahraničních plateb a připodepisování úhrad,
- účtování o pohybech a přecenění majetku, kontrola investičního okruhu,
- spolupráce s majetkovým referátem při evidenci a účtování investičních akcí,
- provádění dokladové inventarizace, pohledávek a závazků, zakládání a zajišťování archivace dokladů dle platných předpisů,
- aktivní sledování změn v metodice účetnictví a zajišťování aplikace v praxi,
- příprava podkladů pro finanční audity a kontrolu,
- zápis příchozích dokladů, sestavení příkazů k úhradě, zápis jednotlivých příkazů k úhradě.
Jaké požadavky byste měl/a splňovat?
- Středoškolské vzdělání ekonomického směru,
- znalost účetních postupů (znalost účtování nevýdělečných organizací výhodou),
- základní znalost anglického jazyka – porozumění finančním dokladům v angličtině (např. ze zahraničních pracovních cest aj.),
- znalost práce na PC (Word, Excel, …),
- odpovědnost, spolehlivost, samostatnost, pečlivost, flexibilita,
- znalost administrativy vysokoškolského prostředí je výhodou.
Co Vám nabízíme?
- Úvazek 1,0,
- pracovní smlouva na 1 rok, v případě vzájemné spokojenosti prodloužení pracovněprávního vztahu,
- být součástí dynamického a stabilního oddělení, které je tvořeno aktivními lidmi, kteří vzájemně spolupracují a podporují se navzájem. Společně překonávají výzvy a vzájemně se inspirují a posouvají dále,
- stabilní zázemí velké vzdělávací instituce, která podporuje inovace a nové nápady,
- zajímavou a odpovědnou práci,
- odpovídající mzdové ohodnocení v souladu s Vnitřním mzdovým předpisem UK,
- příležitost k profesnímu růstu (další odborné vzdělávání aj.),
- 25 dnů dovolené,
- příspěvky na stravné,
- pracoviště v centru Prahy s výbornou dostupností,
- zaměstnanecké benefity: https://www.ff.cuni.cz/fakulta/oddělení-dekanatu/osobni-oddeleni/benefity.
Kdy nastoupíte?
- Ihned nebo dle dohody
Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis a motivační dopis na e-mailovou adresu: alena.pelikanova@ff.cuni.cz
Přihlášky prosím zasílejte co nejdříve, nejpozději však do 31. 1. 2025. Vybraní uchazeči/uchazečky budou pozváni/y do druhého kola formou osobní schůzky.
Zasláním svého životopisu souhlasíte, aby FF UK zpracovávala Vaše osobní údaje pro účely vedení evidence uchazečů o zaměstnání v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. „O ochraně osobních údajů“ ve znění pozdějších podpisů po dobu trvání výběrového řízení.
Děkanka FF UK si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu. Každý účastník výběrového řízení nese své náklady samostatně a nevzniká mu nárok na jejich úhradu.