VEŘEJNÉ ZAKÁZKY - PROFIL ZADAVATELE

Údaje zveřejněné podle čl. 4 Spisového řádu Univerzity Karlovy
Univerzita Karlova
Filozofická fakulta
nám. Jana Palacha 2
116 38 Praha 1
IČO: 00216208
DIČ: CZ00216208
E-mail: podatelna@ff.cuni.cz
Identifikátor dat. schránky: piyj9b4

Otevírací doba podatelny
Po: 9:00 – 11:00 a 13:00 – 15:00
Út: 9:00 – 11:00 a 13:00 – 15:00
St: 9:00 – 11:00 a 13:00 – 15:00
Čt: 9:00 – 11:00 a 13:00 – 15:00
Pá: 9:00 – 11:00 a 13:00 – 14:00

Výběrové řízení na pozici Administrátor/ka veřejných zakázek v rámci projektu financovaného z OP VVV

Administrátor/ka veřejných zakázek v rámci projektu financovaného z operačního programu Výzkum, vývoj a vzdělávání

Popis pozice a její pracovní náplň

  • administrace spojená s vyhlášením výběrového řízení v rámci projektu, procesem přijímání nabídek a s jejich následným hodnocením
  • vypracování podkladů pro rozhodnutí zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky, zpracování oznámení rozhodnutí zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky jednotlivým uchazečům, zajištění doručení oznámení výběru nejvhodnější nabídky uchazečům, kteří nebyli ze zadávacího řízení vyloučeni)
  • zpracování a zajištění zveřejnění formuláře o výsledku zadávacího řízení
  • spolupráce s externím poskytovatelem poradenství ohledně veřejných zakázek (externí pomoc administrátorovi VZ ve složitějších či komplikovaných případech)
  • dohled nad dodržováním metodiky OP VVV, zákona č. 137/2006 Sb., resp. zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, jakož i vnitřních předpisů Univerzity Karlovy
  • sledování změn v legislativních pravidlech ve vztahu k veřejným zakázkám
  • právní služby související s plněním veřejných zakázek (např. řešení reklamací)
  • sestavování smluv, dodatků ke smlouvám a dalších právních dokumentů vážících se k realizaci veřejných zakázek v rámci projektu

Požadavky

  • vzdělání: vysokoškolské, min. bakalářské
  • zaměření: humanitní, právnické, veřejnosprávní nebo ekonomické

 

Další požadavky

  • schopnost samostatné, konstruktivní a odpovědné práce
  • schopnost týmové spolupráce
  • pozitivní a proaktivní přistup k řešení problému
  • předchozí praxe na pozici s podobným zaměřením
  • dobrá znalost práce s PC (MS Office, Internet)
  • znalost anglického jazyka (schopnost porozumět zadávací dokumentaci a vést základní korespondenci v AJ) výhodou
  • znalost univerzitního prostředí výhodou
  • bezúhonnost

Nabízíme

  • úvazek 0,5; po dobu 24 měsíců
  • odměnu 15 000 Kč/měs.
  • práci na zajímavém projektu
  • zázemí velké a solidní vzdělávací instituce
  • pracoviště v centru Prahy s výbornou dostupností
  • 5 týdnů dovolené, stravenky, interní jazyková škola
  • zaměstnanecké benefity

Termín nástupu
dle dohody

Výhrada
Děkan FF UK si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu. Každý účastník výběrového řízení nese své náklady samostatně a nevzniká mu nárok na jejich úhradu.

Jak se ucházet o tuto pozici
Podrobný strukturovaný životopis a motivační dopis (cca 1/2 normostrany) zasílejte na dana.frnkova@ff.cuni.cz do 21. 1. 2018; dříve = lépe, pokud narazíme na vhodného kandidáta, místo rádi obsadíme i před uplynutím lhůty. E-mail v předmětu označte jako „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – ADMINISTRÁTOR VZ“.

kreas