Administrátor/ka projektu financovaného z operačního programu Výzkum, vývoj a vzdělávání
Popis pozice a její pracovní náplň
- shromáždění podkladů ke stanoveným milníkům projektu (zprávy o realizaci a žádosti o platbu) pro projektového manažera
- příprava reportů o činnosti realizačního týmu a postupu realizace projektu
- vedení operativní evidence
- administrace cestovních výdajů a cestovních dohod
- organizace přípravy klíčových aktivit
- zápisy ze schůzek, vedení provozní korespondence, adresářů
- plnění operativních úkolů zadaných projektovým a finančním manažerem
- archivace veškeré dokumentace spojené s realizací projektu
Požadavky
- vzdělání: min. středoškolské
Další požadavky
- schopnost samostatné, konstruktivní a odpovědné práce
- schopnost týmové spolupráce
- pozitivní a proaktivní přistup k řešení problému
- dobrá znalost práce s PC (MS Office, Internet)
- znalost anglického jazyka (schopnost porozumět zadávací dokumentaci a vést základní korespondenci v AJ) výhodou
- znalost univerzitního prostředí výhodou
- zkušenost s administrací projektů financovaných ze strukturálních fondů výhodou
- bezúhonnost
Nabízíme
- úvazek 1,0 nebo 0,5; na dobu určitou do 31. 12. 2022
- hrubou mzdu 30 000 Kč/měs (při úvazku 1,0)
- práci na zajímavém projektu
- zázemí velké a solidní vzdělávací instituce
- pracoviště v centru Prahy s výbornou dostupností
- 5 týdnů dovolené, stravenky, interní jazyková škola
- zaměstnanecké benefity
Termín nástupu
ihned nebo dle dohody
Výhrada
Děkan FF UK si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu. Každý účastník výběrového řízení nese své náklady samostatně a nevzniká mu nárok na jejich úhradu.
Jak se ucházet o tuto pozici
Podrobný strukturovaný životopis a motivační dopis (cca 1/2 normostrany) zasílejte na dana.frnkova@ff.cuni.cz do 21. 1. 2018; dříve = lépe, pokud narazíme na vhodného kandidáta, místo rádi obsadíme i před uplynutím lhůty. E-mail v předmětu označte jako „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – ADMINISTRÁTOR PROJEKTU“.