Výběrové řízení na pozici Referent/ka grantového oddělení

referentka grantového oddělení

Referent/ka grantového oddělení

Grantové oddělení zajišťuje servis pracovníkům a studentům fakulty při plánování i realizaci vědeckých a rozvojových projektů, tuzemských i mezinárodních (přibližně 250 ročně). Spolu s tím toto oddělení aktivně vyhledává grantové zdroje vhodné k financování fakultních záměrů, organizuje školení pro zaměstnance a studenty určené k získávání grantových prostředků a během realizace projektů pomáhá řešitelům dosáhnout hladkého administračního průběhu. V neposlední řadě grantové oddělení připravuje koncepce a strategie projektového financování.

Hlavní odpovědnosti

  • administrativa spojená s granty
  • asistence při přípravě projektových žádostí
  • kontrola průběžných a závěrečných zpráv, komunikace s poskytovatelem podpory
  • aktivní vyhledávání nových grantových příležitostí
  • příprava seminářů i prezentací pro studenty a akademické pracovníky

Požadujeme

  • VŠ vzdělání (min. Bc.)
  • humanitní, právnické, veřejnosprávní nebo ekonomické zaměření
  • schopnost samostatné, konstruktivní a odpovědné práce
  • schopnost týmové spolupráce
  • pozitivní a proaktivní přistup k řešení problému
  • dobrá znalost práce s PC (MS Office, Internet)
  • předchozí praxe na pozici s podobným zaměřením
  • znalost anglického jazyka (schopnost porozumět zadávací dokumentaci a vést základní korespondenci v AJ)
  • bezúhonnost

Výhodou

  • znalost univerzitního prostředí

Nabízíme

  • zajímavou práci v inspirujícím akademickém prostředí
  • stabilní zázemí největší české humanitní fakulty
  • příležitost k profesnímu růstu (jazykové kurzy, tuzemské i zahraniční stáže)
  • zaměstnanecké benefity

Možnost nástupu

Dle dohody, nejpozději však do 1.12.2017.
První smlouva na FF UK se vždy uzavírá na dobu určitou – 1 rok, další, v případě oboustranné spokojenosti, na dobu neurčitou.
Úvazek 1,0

Způsoby přihlášení

  • Elektronicky:
    Vyplňte ve formuláři níže všechny položky označené * a nahrajte všechny požadované přílohy, poté klikněte na tlačítko odeslat. Úspěšné přihlášení Vám potvrdíme e-mailem.
  • Písemně/osobně:
    Podrobný strukturovaný životopis a motivační dopis (cca 1/2 normostrany) můžete poslat i poštou nebo doručit osobně na adresu Jana Bryksíová, nám. Jana Palacha 2, 116 38 Praha, na obálku napište: VŘ Referent/ka grantového oddělení.
  • E-mailem:
    Přihlášku v českém jazyce se všemi přílohami zašlete e-mailem na adresu jana.bryksiova@ff.cuni.cz.

Přihlášky posílejte do 16.10.2017.

Přiložte prosím motivační dopis a podrobný strukturovaný životopis.

Takto označená pole * jsou povinná

Prosím přiložte:

  • odborný životopis,
  • doklady o vzdělání,
  • jiné (pro Vaše další materiály).

Originály dokladů budeme požadovat při výběrovém řízení.